pátek 25. dubna 2014

2.část - Princové

Máme tu druhou část a také poslední,víc princů už nemámSmějící se.


Princ Daniel je z filmu Barbie Labutí jezero 2003.
Jedná se o blonďáčka s modrýma očima.Tělo sice není celokloubové,ale zase úplně nehybný také neníMrkající.Má pěkné oblečení.


Prince jsem také koupila na MMB a byl úplně nový,ještě v originál krabici zabalený.Měl u sebe labuť,ale tu už nemám.Mimochodem byla moc hezká.




Zde jsem chtěla znázornit jeho pohyblivostSmějící se.





Král Dominik z pohádky Barbie Princezna a švadlenka 2004.
Krále Dominika mám asi nejradšiMrkající.Mám ho hned 2x a oba jsem koupila na MMB (kde jindeSmějící se) a ještě mi přálo štěstí,že jsem narazila na úplně nový.Jeden byl komplet a druhý byl pouze vybalený a nahý.Jsou to fešaci,ale jednoho si nechávám a druhý musí už z domuMrkající.
Je super celokloubový,má tmavé a opravdové vlasy.Modré oči.Můj král se jmenuje Gabriel.
Tuhle muzikálovou pohádku mám moc ráda a líbí se mi snad ze všech pohádek o Barbie asi nejvícUsmívající se.

Můj král Gabriel.


Má krásné oblečení,asi nejhezčí jaké jsem viděla u princů a králů v Barbie světě.Ale Mattel mě zase vytočil,protože opět ošidili oblečeníNerozhodný.Myslela jsem si,že se jedná o košili,samotnou vestu a kabátec...no to bych chtěla asi příliš?!Kalhoty jsou naštěstí samostatné a kabátec také.Ale ta vesta?!Je jen vesta a pouze u krku má něco bílého,aby to vypadalo tak,jak by to být mělo!!!





Oblečení je jinak moc hezké,až na ten podvod s košilíMrkající.



Král Gabriel s bratrem.


Příště Vám představím králova bratra v hezkém oblekuMrkající + ještě přidám detail té vesty bez košile!!!

Děkuji Vám za pozornost.
Krásný víkend,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....