neděle 13. dubna 2014

1.část - Panenky co už mají nový domov

Některé panenky co Vám dnes ukáži,jsem neměla ani čas pořádně nafotit a opustily mou sbírku ještě před tím,než-li jsem si založila blog.
Jsou to panenky Playline Barbie a Ken a pořídila jsem je většinu na MMB nebo koupila v hračkárně.Snad mají dobrý nový domov.Přála bych jim to.







Omlouvám se,že jsem ke každé panence nenapsala její název.Myslím si,že je to zbytečné.Každý z Vás asi tuší o jakou panenku se jedná.
Těžko jsem se loučila s princeznou Alexou.To je princezna na poslední fotce a sedí v křesle.
Děkuji za Vaší pozornost.Možná Vás to nezajímá,ale pro mě je to dobrý přehled.
Krásný zbytek večera,La Micha & Barbie.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...