středa 16. dubna 2014

Oblečení od Daria Shopping Queen Doll 2005

Protože někteří z Vás mě žádají,abych konečně předvedla oblečení od Darii Shopping Queen,tak jsem se rozhodla,že Vám ho předvede modelka RafaelaMrkající.Obleček mám pro jinou panenku,ale protože jí ještě nemám a jen tak brzo to asi nebude,tak si ho můžete prohlédnout na Rafaele.


Komplet se skládá zkrátké sukně,sáčka a halenky bez rukávů.Spodní růžové kalhotky.Bílé sandálky.Náušnice s náramkem.Bílá kožená kabelka.
Ačkoliv se mi komplet moc líbí,jsem zklamaná z materiáluZamračený!Látka mi připomíná "pytlovinu" a já trnu hrůzou,kdy se obleček na panence rozpadne!!!Tady Mattel zklamalNerozhodnýZamračený!!!




Detaily


Šifónová růžová halenka bez rukávů se mi moc líbí.Oblečení má zapínání na patentky.


Růžové kalhotkyUsmívající se.


Pohled zblízka na sáčko s halenkou.


Pohled na kabelku.



Rafaela a já Vám děkujem za pozornost.Snad se oblečení líbiloUsmívající se?!Náramek vidět nebyl,protože už ho nemám.

Hezký den,La Micha & Barbie.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....