středa 30. dubna 2014

Couture Angel Barbie Doll 2010

FANTASY - More Fantasy Dolls - Couture Angel Barbie Doll 2010
Z kolekce Pink Label.
Designers: Ann Driskill.
Tvář: Mackie.
Vybrané jméno: ARIELAUsmívající se


Tuhle andělskou krásku mi pomohla sehnat paní Eva K. a já jí moc děkujiRozpačitý.Je to opravdu krásná panenka a nikdy,ani na okamžik jsem neuvažovala o jejím prodeji.I když chápu,že né každému se musí líbitMrkající...


Krásná panenka s tváří Mackie a s tělem model muse.Nebesky modré šaty bez ramínek,s volány a bílou spodničkou.Živůtek má složité detaily se zlatou přeskou.K šatům patří svůdné,ladící střevíčky.Panenka má perlové náušnice a zlatou svatozář,která je přišitá k vlasům.Šaty jsou na suchý zip a andělská křídla jsou k nim přišitá.Má blond zvlněné vlasy,které jsem ani nemyla a nijak neupravovala,protože bych musela odpárat svatozář a toho se já bojím,že bych zničila její celkový vzhled.Proto tuhle krásku,ani v civilu u mě neuvidítě.Na internetu,jsem hledala její fotky po proměně a nijak jsem nadšená nebyla.Tak ať se Vám Ariela líbí...













Detail na živůtek se zlatou přeskou.





Vlasy panenky nejsou tak husté a bohaté,jak jsem očekávalaZamračenýa je to dalším důvodem,proč jí vlasy nebudu upravovat a panenku převlékat do civilu!





Nebesky hříšný anděl.




Detail na tvář.





ARIELA








Děkuji za Vaší pozornost a moc děkuji pravidelným čtenářům,bez Vás by to nemělo smyslMrkajícíUsmívající se.

Mějte se krásně.

La Micha & Barbie.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....