pátek 11. dubna 2014

Princess Barbie 1999

Princess Barbie 1999


Dovolte mi,abych Vám představila svou první panenku Barbie Od Mattela.Dokonce se jedná o princeznu.Koupila jsem si jí,když mi bylo 15 let z kapesného a také mi přidala má milovaná babička.Tehdy u nás stála kolem 600,-.Byla to pro mě astronomická částka a určitě mě tehdy nenapadlo,že v budoucnu budu ochotná dát za panenku daleko víc.V obchodě byla z nabídky nejhezčí a já jsem z ní měla obrovskou radost.Doslova a do písmene,jsem jí považovala za svůj osobní poklad.Je naprosto nehraná a už tehdy jsem jí měla hezky vystavenou na poličce u knížek.
Netuším o jakou tvář se jedná.Jedna sběratelka mi psala,že se jedná o Mackie s otevřenou pusinkou,což je raritka.Další má známá sběratelka mi zase tvrdila,že se jedná o tvář Superstar.Abych řekla pravdu,já osobně se přikláním k Mackie,ale v podstatě mi je jedno jaká tvář to je!Má krásnou,milou tvář.Krásný výraz očí.Rozhodně nejkrásnější vlasy u playline Barbie,které mám.Velice husté blond vlasy.
Princezna má i šperky,jak se sluší na princeznu.Zlaté náušnice,prstýnek,náhrdelník a korunu.Co mě vždycky moc mrzelo,že má namalované baleríny.Šaty má krásné.Dětsky princeznovské.Z růžového saténu.Mají hezký střih.
Svou princeznu jsem pojmenovala celkem nepochopitelně...Pamela.To jméno se mi sice líbí,ale dnes uznávám,že pro princeznu se nehodí.Ovšem přejmenovávat jí nehodlám.


Princezna Pamela


Zde jsem nikdy také nechápala tu "zástěrku"?!Nejspíš Mattel se už tehdy snažil šetřit!!!



Krásná tvář princezny.


Princezna Pamela


Princess Barbie 1999


Děkuji za Vaší pozornost.
La Micha & Princess Barbie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...