neděle 27. dubna 2014

Bílý oblek s modrou košilí

Dnes bych Vám chtěla ukázat oblek,který jsem si nechala šít na zakázku a to od paní Martiny Š.

Jedná se o bílý společenský oblek,který je prošívaný zlatou nití.Kalhoty s puky,samostatné sako,kravata a modrá,saténová košile s krátkým rukávem.Vše se zapíná na patentky a kravata se jednoduše přetáhne přes hlavu.Oblek se mi moc líbí a představí Vám ho dvojče krále Dominika (tedy mého krále Gabriela)Smějící seMrkající.












Detail na sako.






Slíbila jsem,že ještě přiložím fotky kabátu a vesty krále Dominika.Když jsem ho svlékala,tak jsem se ještě divila tomu,jak jsem mohla zapomenout,že vesta je ještě přišitá ke kabátuNerozhodný.Snad to na detailních fotkách bude vidět...






Děkuji za Vaší pozornost,snad se oblek líbilMrkající.
Přeji krásný den.

PS.: Příště Vám představím už poslední panenku Barbie ze své sbírkyZamračený.Pro pozorné a pravidelné čtenáře nebude problém uhádnout,o kterou panenku se jednáSmějící seMrkající!

La Micha & Barbie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....