pátek 18. dubna 2014

2.část - Panenky co už mají nový domov

Mám tady druhou část seznamu panenek Barbie,co už u nás nebydlí.Po některých mi je smutno,ale co se dá dělat...Playline Barbie a také pár sběratelských.

Playline Barbie



Shakira mi vážně chybí a málem jsem její cestu obrečela.Uklidňuje mě fakt,že je v dobrých rukách!


I po této krásné černošce se mi stýskalo,ale teď dělá radost někomu jinému!

SBĚRATELSKÉ BARBIE




Tato panenka ačkoliv má zvláštní malbu a né každému se líbí,tak i po té se mi stýská.Je u jedné sběratelky,která snad ocení její vyjímečnost!


Daria mě nechybí,částečně proto,že jsem jí měla vážně krátkou dobu a měla jsem stejně v plánu jí prodat,takže jsem si ani na tuhle krásku nestačila zvyknout!Sběratelka,která jí nyní má,jí ocení daleko lépe,než-li já sama!

Děkuji za Vaší pozornost.
Krásný víkend,La Micha & Barbie.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...