neděle 6. dubna 2014

Marisa Beach Baby Doll 2005

Fashions - Model Of The Moment - Marisa Beach Baby Doll 2005.
Z kolekce Gold Label.
Designers: Robert Best.
Tvář: Marisa.


Musím se přiznat,že Marisa se mi z počátku vůbec nelíbila a dlouho jsem jí ignorovala!Jenže pak se objevila u Katky a v jejích příbězích a mě se začínala moc líbit.V loni v létě,jsem jela do Prahy na výstavu panenek Barbie a tam byla Marisa také a já jsem u ní dlouho postávala a definitivně jsem změnila názor a v duchu jsem se jí omluvila 1000x.Pak jsem na ni narazila na MMB,úplně novou a za úžasnou cenu a nebylo už proč váhat!Marisa je vážně krásná panenka i když v obličeji není vyloženě dokonale krásná a má úplně jiný výraz tváře,než-li jaké Mattel vyráběl a já byla zvyklá.Líbí se mi a tato zvláštní kráska zůstává mou stálicí ve sbírce.Má nádherné vlasy,úžasně dlouhé,husté a krásně promelírované.Mé kamarádce se nelíbí a tvrdí,že se jí zdá nafoukaná a zlá ve tváři.Nesouhlasím.Na mě působí něžně a sympaticky.Dala jsem jí jméno Valentina,klidně se smějte.Kamarádka se smála také,ale mě se k ní jméno líbí.
Valentina ke mě přišla ještě originál zabalená.Musím říct,že její bikinky se mi velice moc líbí a možná ze všech plavek,které jsem měla tak nejvíc.Bikiny a úžasná tunika je prodaná.Plavky ve sbírce nepotřebuji.Střevíce bílé se hodí a její prošívaná saténová kabelka se zlatým řetízkem také.
Valentina v různých modelech.



Růžová Valentině moc sluší.Tyto šaty se mi na ní moc líbily.


Volánové šaty ze sady On Location:Barcelona jí ohromně sluší a tak jí mám i vystavenou.



Tvář Marisa.


Detail na kabelky.Bílá,prošívaná patří k Marise a je velice krásná.Větší růžová patří do setu k Barceloně.


Naposledy Valentina.


Děkuji za Vaší pozornost.
Přeji krásnou neděli.
La Micha & Barbie.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...