čtvrtek 1. května 2014

PRODEJ BARBIE sběratelské a playline

Krásný den.

Nabízím k prodeji ze své vlastní sbírky panenky Barbie.
Prodávám jak sběratelské panenky,tak playline panenky Barbie.

Pokud se jedná o sběratelskou Barbie,vždy k ní mám stojánek a u většiny i certifikát pravosti.Panenky sběratelské,jsem vždy kupovala úplně nové a originál zabalené.U mě byly pouze vystavené ve vitrínce a párkrát focené.Na požádání panenku vyfotím detailněji a pošlu na mail.Vámi vybranou panenku detailně popíšu a zašlu její aktuální fotografie.
Některé sběratelské panenky prodávám v jejich vlastním oblečení a některé nahé.


Playline Barbie jsem kupovala buď v hračkárně nebo na MMB.Některé jsou jako nové a některé hrané.Případné vady Vám napíšu.U těchto panenek platí to,co u sběratelských...tedy,že buď je prodávám nahé nebo v jejich oblečení.

Stačí si vybrat a kontaktovat mě třeba přes vzkaz na MMB.
Jsem ochotná se na ceně domluvit.Konkrétní panenku a podrobnosti bych se zájemcem řešila přes mail.

Děkuji a přeji Všem krásný prodloužený víkendMrkajícíUsmívající se.



La Micha & Barbie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....