úterý 27. května 2014

3. část - Panenky,co mají nový domov

Dobrý den.

Mám tu další seznam panenek,které mají už nový domov.
Věřím,že všem se daří moc dobře a je o ně postaránoMrkající.Víte,mně není jedno komu své panenky prodám a zájemce si také vybírámMrkající.
Už se mi stalo,že jsem jednu paní musela odmítnoutZamračený.Chtěla si koupit sběratelskou panenku,za celkem slušnou cenu,ale pro svou malou dceru na hraní.Doporučila jsem jí tedy,že to není zrovna panenka na hraní a nabídla jí panenky vhodnější k dětem.K mé velké radosti se neurazila a skutečně si vybralaUsmívající se.Původně měla být panenka nahá,ale já jí darovala šatičkyMrkající.
No...tak teď k panenkám...Smějící se...



Playline Barbie


Princess Barbie 1999.Tato Barbie sice nepatří mezi sběratelské,ale jsem vážně moc ráda,že skončí v rukách sběratelkyMrkající.Princezna patřila mezi mé oblíbenkyně a dost mi na ní záleželo.Bude mi nejspíš po této princezně smutnoZamračený,ale věřím,že se bude mít skvěleUsmívající se!


Sběratelské Barbie


Benefit Ball Barbie Doll 1992
Elegantní panenka s tváří Superstat,nemohla si najít lepší majitelku,než-li je ZuzkaMrkající.Jen ona ocení její skutečnou krásu.




Tak nakonec i Camilla má novou majitelkuMrkající.Snad bude o ní dobře postaráno...



Má Tianabell si nemůže stěžovatUsmívající seMrkající.Bude se mít dobře.


Tak to je prozatím vše přáteléUsmívající seMrkající.
Mějte se krásně a přeji krásný den.
La Micha & Barbie.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....