sobota 17. května 2014

Vanessa

Po delší době,jsem se rozhodla vložit článeček,ale především fotečky panenky Barbie,která patří mezi mé TOP oblíbenkyněS vyplazeným jazykem.Je to panenka,na kterou se mě velice často ptají ostatní sběratelé,zda bych jim ji neprodala.K této panence mám velice silné citové pouto a ačkoliv,jsem se rozhodla pro prodej některých panenek,tak o této jsem NIKDY ani na maličkatý okamžik nepochybovalaMrkající.Omlouvám se všem,které jsem nyní zklamalaRozpačitý!!!


Vanessa je fotogenická panenka.Dnes jsem měla náladu na focení,ačkoliv je venku ošklivo a prší,tak si myslím,že fotky jsou zdařiléUsmívající se.
Její oblečení,pro dnešní focení,jsem "vyhrabala" tuhle náhodouUsmívající se,když jsem se probírala oblečkama,které si nechám,které prodám apd...Různě jsem kombinovala a nakonec vidíte výsledekSmějící se...Bílou halenku s černou sukní,jsem si nechávala,už je to delší dobu ušít na zakázku od p.Martiny.Konec mluvení...tedy psaníSmějící se...a zde jsou fotky Vaness...
















Možná bude na Vás více fotek,ale já se nemohla rozhodnout...Smějící seMrkající











Vanessa








Děkuji za Vaší pozornost.
Krásný zbytek víkendu.
La Micha & BarbieMrkající...zatím...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....