neděle 18. května 2014

Camilla

Tato kráska to má u mně velice těžké...usoudila jsem,že mám ve sbírce hodně moc tváří Lar a tak jsem se rozhodla,že některé z nich prodám...Vybrala jsem Camillu,dala jí k prodeji a posléze jí stáhlaUsmívající se,později jsem jí znovu vložila k prodeji a dlouho tam nebyla.Ozvala se nová majitelka,měla zájem a požádala mě,zda jí s placením počkám,není problémMrkající.Po týdnu se ozvala paní s tím,že si to rozmyslela a vybrala si oblečky pro BarbieUsmívající se.Milou Camillu,jsem tedy z prodeje stáhla,ale znovu jsem jí k prodeji dala.Opět tam nebyla dlouho.Další paní měla o ní zájem a začala se mnou smlouvat o ceně,což jsem zpočátku i ochotná i bylaMrkající...zkrátím to...paní jí prostě chtěla za 350,- což jsem jí napsala,ať se nezlobí,ale za takovou částku jí vážně neprodámSmějící se.Takže,kde nakonec Camilla skončí,je ve hvězdáchUsmívající se...



Camilla




















Camilla má zajímavou malbu obličeje.





Krásnou dobrou noc.

La Micha & Barbie.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....