sobota 15. března 2014

Kimora Lee Simmons Barbie Doll

Kimora Lee Simmons Barbie Doll.
Gold Label 2008.
Tvář: Angel/Goddess.


Kimoru dlouho nemám.Byl to loňský dárek k vánocům od manžela a sehnala jí pro mě Míša(děkujiRozpačitý).Panenka je úchvatná.Měla moc krásnou krabici,ale musela z ní ven,protože jedině tak vynikla její skutečná krása!Panenka představuje skutečnou ženu jménem Kimora Lee Simmons a je to bývalá modelka.Panenka má nádherné husté,dlouhé,černé vlasy,které opět prošly mytím.Moc hezkou tvář a dalo mi velkou práci jí celkem nafotit.Má nalepené řasy,o kterých jsem uvažovala v jednom momentu,že je odstraním.Nebojte se,nic jsem nepodniklaMrkající.Panenka je oblečená v sexy růžovém modelu,který se skládá ze sukně a topu.Oba kousky oblečení mají zapínání na patentky.Tělové silonky a vysoké,růžové kozačky.Dále k panence patří sluneční brýle,krásná kabelka a nepřehlédnutelný činčilový kožich.Panenka má i malého psíka.Jedná se o trpasličího špice a znázorňuje skutečného psíka své majitelky.Jmenuje se Zoe(myslím psíka).Své panence jsem dala jméno Milagros.V překladu jméno Milagros znamená zázrak a tím ona myslím si jeUsmívající se.


Zde už panenka je vysvobozená z krabice.


Pohled na činčilový kožich ze zadu.


Panenka bez kožichu.


Milagros



Detail na kabelku a psíka.


Psík Zoe.


Detail tváře Milagros.




Děkuji za Vaší pozornost.
Snad se Vám Milagros líbila a zas někdy nashledanou,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....