neděle 22. listopadu 2015

Rohová sedačka se stolkem - můj nový obýváček pro mé panenky



Dobrý den přátelé,

dnes bych Vám ráda představila můj nový obývací pokoj pro mé panenky.Rohovou sedačku se stolkem,jste mohli vidět u Naďi,která to pro mně vyrobila na zakázku.Moc jí děkuji,skvělá práceMrkající!
Rohová sedačka je maličká,oproti gauči a křeslům,které Naďa vyráběla posledně.Není to její chyba,ale byl to můj požadavek - dlouhé a široké police už nemámSmějící se.Nicméně i tak je perfektní a panenkám maximálně vyhovuje!
Obýváček je spíše ženský a přiznám se,ještě nevím,která panenka si ho přivlastní,možná ho budu využívat pro více panenek?!
Nyní hurá na fotky.Obývák je hotový a jistě si pamatujete tapetu z obýváku,ze kterého Marca málem švihloSmějící se,když ho Mia chtěla vytrestat?!Zde jsem jí použila také a měnit jí zatím nebudu.Jsem s výsledkem spokojená,co na to říkáte VyUsmívající seMrkající?!








Krb jsem zakoupila na mmb.















Zde vidíte rozdíl...





Přeji krásný den a hezkou neděli,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...