pátek 20. listopadu 2015

Jdem se bavit !



Je pátek večer,ideální čas se jít pobavit,zatancovat...




"Konečně už jde..."



"Mia mně zabije,jdu zase pozdě!"


,,Mio,moc se omlouvám za spoždění.Musela jsem dodělat několik dortů apd...Mimochodem,byl to moc dobrý nápad si někam vyrazit?!Kde jsi nechala Marca?!"

,,To je v pořádku,chápu to.Navíc to bylo narychlo...Marco musel letět do Říma,stav jeho matky se zhoršil.Sice chtěl,abych letěla s ním,ale nezdálo se mi to ještě vhodné?!Jsem ráda,že jsi s dnešním večerem souhlasila,nechtěla bych být sama v domě s Elenou?!"




,,Takže se to nezlepšilo?!Co Marco,ty jsi mu nic neřekla,Mio?!"

,,Moc se nevidíme.Nic jsem mu neříkala,i když si myslím,že už tuší,že z nás kamarádky asi nebudou?!Čekám ještě že dorazí Devony,to je moje sestřenice,nebude Ti to vadit Bell?!"

,,Ne,ráda se s ní seznámím.Aspoň pořádně zapaříme(smích)?!"




,,Už jde..."



,,Zdravím dámy."







,,No nic dámy,nechám Vás o samotě.Musím si něco vyřídit....Mio,nezapomeň se zeptat!"



,,Máš sympatickou kamarádku,líbí se mi(úsměv)!"

,,Ano,Bell je skvělá.Milá a zábavná,ale já se Tě potřebuji na něco zeptat Dev?!"

,,Tak co se děje Mio?!"

,,Znala jsi Marcovu sestru Elenu?!"

,,Už jsi jí poznala?!Je to potvora Mio,ale Marco na ní nedá dopustit.Jeho milovaná ,mladší sestřička.Dělá Ti problémy?!"

,,Svým způsobem.Je opatrná,před Marcem si nic nedovolí.Jinak mně uráží.Jednou zkritizovala můj vkus oblékání a dává neustále najevo,že jsem něco míň,pro Marca se zkrátka nehodím,to už jsem také od ní slyšela!A jednou na plese něco říkala i o Tobě,ale nestačila jsem pochopit souvislost,vyrušil nás Marco!Prý jsi byla chytřejší,co tím myslela?!"




,,Ta mrcha!Tak já Ti něco tedy povím...Je to Marcův miláček.To on jí platil studium,focení a nájem atd...,když jí otec vyhodil z domu.Zvykla si mít Marca pouze pro sebe,to je první část problému.Druhá a smutná pravda je,že otec by nikdy nedovolil Marcovi,aby se jeho syn oženil jen tak s nějakou ženskou.O našem vztahu se dozvěděl od Eleny a nevím co mu vše řekla,ale asi nic lichotivého?!Navštívil mně tehdy při natáčení.Zkrátím to.Vyhrožoval a urážel.Řekl mi,že mi zničí pověst a kariéru budu moct pověsit na hřebíček,pokud Marca nenechám být!Elena také donesla šek,abych v tichosti zmizela.Mio,byla jsem mladá a měla jsem strach a tehdy jsem Marca opravdu milovala,nechtěla jsem mu škodit a tak jsem tedy opravdu zmizela.Myslela jsem,že to tak bude lepší,než-li kdybych se pokoušela mu něco vysvětlovat...Možná to byla chyba,teď je to už jedno..."

,,Ach Devony,měla jsi to Marcovi říct!"

,,Mio dnes na tom už nezáleží,ale ty nedovol Eleně,ani jejich otci,aby Váš vztah zničili!Musíš to Marcovi říct a Anna bude stát při Tobě,nemusí se s Elenou a Tebe má ráda,to jsem viděla!"




,,Dámy,je čas jít tancovat..."




Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...