úterý 3. listopadu 2015

Vysvětlování



Daniel: ,,Anno?!Copak tu děláš?!"



Anna: ,,Přišla jsem si promluvit.Vím,že se zítra vracíš do Paříže a tak jsem tě chtěla ještě vidět.Dalo Ti docela velkou práci mně nepotkat,že?!"

Daniel: ,,Anno,nevím co říct?!Omlouvám se za ten večer,neměl jsem tolik pít a pak to v tom hotelovém pokoji..."

Anna: ,,Nemusíš mi nic vysvětlovat.Nepřišla jsem Ti nic vyčítat a ani tě z něčeho obviňovat,stalo se.Pravdou je Dane,že se mi líbíš a to moc.Také ovšem tuším,že je tu ještě někdo a já se nerada dělím!Takže až se rozhodneš a já doufám,že se rozhodneš správně,můžem zůstat přátelé?!Už kvůli Mie.Mám jí moc ráda a je jisté,že se budem vídat i v budoucnu a já bych nerada,aby bylo dusno,souhlasíš?!"

Daniel: ,,Jsi skvělá ženská Anno!Nebudu Ti nic slibovat,ale souhlasím že bude rozumné spolu i nadále vycházet.Takže se nezlobíš?!"

Anna: ,,Ne,vždyť si jen chlap a pak,brala bych to jako urážku,kdyby jsi mně odmítl (smích)?!Je čas se rozloučit..."




Daniel: ,,Děkuji Anno.Opatruj se a přijeď nás brzo navštívit do Paříže..."




O PÁR DNÍ POZDĚJI





Daniel: "Měla by tudy jít každou chvíli...Kde je?!Á...už jde..."




Fellon: ,,Danieli?!Co tady děláš?!"

Daniel: ,,Čekám tu na Tebe.Fellon tak rád Tě vidím.Chyběla jsi mi maličká?!"



Fellon: ,,Nepovídej a proto jsi se vůbec neozval,nezavolal si?!Jak by jsi také mohl,že?!Pro samé večírky a ženské jsi neměl čas!"

Daniel: ,,Fellon,měl jsem tam práci.Fotil jsem a na pár večírků jsem byl,to je pravda,ale o čem to mluvíš,proč tak šílíš?!"

Fellon: ,,Nedělej ze mně idiota?!Ty to asi nevíš,ale i zde se dají sehnat noviny,kde píšou ze světa.A představ si,co jsem v jednom článku našla za překvapení?!Daniel je opilý a ráno z jeho pokoje vychází krásná brunetka!No asi si ani nevzpomínáš v tom fofru..."

Daniel: ,,Fellon přestaň.Nech si to vysvětlit?!"




Fellon: ,,O žádné vysvětlování nestojím!Nech mně být,sbohem Danieli!




Daniel: ,,Fellon?!"


Krásný zbytek týdne,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...