pátek 13. listopadu 2015

Carol Ferris




Dobrý večer,

nebylo to snadné rozhodování,ale nabízím tuto krásnou sběratelskou panenku k prodeji.

Panenka je dnes těžko sehnatelná.Byla jsem její první majitelkou.Bohužel její originál obleček jsem prodala hned po její koupi.Nepřipadal mi dost atraktivní,jednalo se o kombinézu a já měla jinou představu,jak panenku oblékatUsmívající se.

Panenka je jako nová,u mně byla vystavovaná a několikrát focená.Má své originál tělíčko,které je celokloubové.Panence jsem propíchla uši,aby mohla nosit náušniceMrkající.

Pokud by měl někdo zájem,tak mně neváhejte kontaktovat,buď to zde přes blog či na mém mmb.Jistě se na ceně domluvíme?!
Panence dám stojánek a náhradní oblečení,které bylo pro ni ušité.Jedná se o černou sukni,bílou blůzku + bílé střevíčky a šperky,to vše zdarma!

Doufám,že se této krásce najde nový domov a její majitel ocení její jedinečnostMrkající.

Všem přeji krásný večer
a následující víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...