středa 4. listopadu 2015

Švadlenka




Dobrý večer,

dnes mi dorazil balíček,na který jsem se velice moc těšila.Tentokrát se nejednalo o žádnou panenku nebo panáka,ale o oblečení pro mé Fashion RoyaltyUsmívající seMrkající.
Oblečení pro mně na zakázku ušila paní Martina Š. - Lali,od které mám už opravdu hodně kousků pro své holky,šila jak pro Barbie,tak nyní pro FR.
Oblečení je moc krásné,vypracované a precizně ušité!!!Vše se zapíná na patentky,což já mám nejraději,případně háčky.
Už se těším,jak holkám budu zkoušet různé kouskyUsmívající se...To zase bude v ložnici binec,mám to vždy rozložené po celém letištiSmějící seMrkající.




Béžový kostýmek s kloboukem
Fialový kostýmek
2x džíny a 2x top
Růžový komplet
Letní šaty
Dvě tuniky/halenky
2x šaty se zvířecím motivem
Souprava spodního prádla:podprsenka,kalhotky,top,košilka a župánek

+ mám i několik šperků,které Martina pro určité kousky vyrobila,ale nemám to nafocené.













Martino,pokud čtete tyto řádky,tak Vám chci hrozně moc poděkovat za úžasné oblečení,pro mé panenky Fashion Royalty.Naprosto precizní práce a luxusní kousky!!!DĚKUJI VÁM!!!





Dobrou noc,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...