pátek 27. listopadu 2015

Romantická večeře







,,Co slavíme?!Pááni,jídlo vypadá famózně,už mám docela hlad (smích)."




- Těstoviny,zmrzlinový pohár a červené víno



,,Tak důvod udělat si hezký večer se najde vždycky Mio.Napadlo mně,že už dlouho jsme neměli večer jen samy pro sebe?!Starosti s mou mámou,v práci,teď je tu i Elena...Chci Tě mít konečně pro sebe!Navíc jídlo jsem chystal sám,je to také jediné jídlo,které umím.Těstoviny na sto způsobů (smích)."

,,Máš pravdu,nějak se míjíme.Máme toho oba hodně teď v práci,ale tento večer patří jen nám.Hmm...už mám hlad,doufám že je to k jídlu?!Kde vlastně je Elena?!"

,,Elena odletěla do Anglie,myslím že říkala něco o focení?!Když o ní už mluvíme Mio,nemohl jsem si nevšimnout,že spolu nevycházíte?!Provedla Ti něco?!"



,,Kamarádky z nás asi nebudou Marco!"

,,Hmm...,ale na to jsem se Tě Mio neptal.Ptal jsem se,co provedla?!"

,,Proč si hned myslíš,že něco provedla,zkrátka si nemáme co říct a..."

,,Mio!Řekni mi pravdu,ty neumíš lhát,tak se o to ani nesnaž!Znám Elenu,vím jaká je a co můžu od ní čekat!Takže?!"

,,Řekla mi zkrátka,že se k Tobě nehodím a hlavně do Tvého způsobu života."

,,To je ovšem její názor a dál?!Určitě řekla zase víc než-li měla?!"

,,Marco já nechci dělat zlou krev.Pravdou je,že toho řekla až dost,prostě se mi snažila dát najevo,že máš navíc!"

,,Dobře,nebudu dál naléhat.Ale pamatuj si Mio,že já nikomu nedovolím,aby nám mluvili do našich životů a našeho vztahu!Budem už jíst,než to bude úplně studené..."




,,Jídlo bylo moc dobré."

,,Jsem rád,že Ti chutnalo.Mio,chtěl bych si Tě vzít?!Vezmeš si mě?!"

,,Nevidím žádný prsten (smích) ?!"


NÁSLEDUJÍCÍ RÁNO



,,Dobré ráno.Měl by jsi už vylézt s postele,dokud máš ještě teplou kávu a lívance,které jsem nám udělala k snídani?!"




,,Dobré ráno Mio.Hmm...tak nevím,čemu mám dát přednost?!Jestli čerstvé kávě a teplým lívancům nebo k tak krásné ženské přede mnou (smích) ?!"



,,Obávám se Mio,že snídaně bude muset počkat?!"



,,Večer jsi neodpověděla.Vezmeš si mě?!"

,,To má být oficiální žádost o ruku?!Já chci prsten (smích)!"

,,Dostaneš prstenů,kolik budeš chtít,jen když řekneš ano?!"

,,A co Tvá rodina?!Elena nebude souhlasit..."

,,Je mi jedno,kdo bude souhlasit a kdo ne!Tak vezmeš si mě?!"




Přeji hezký večer a krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...