neděle 25. prosince 2016

Ježíšek byl velice štědrý




Letos byl opravdu Ježíšek štědrýSmějící se.Přinesl spousty oblečků pro mé FR2 a dvě nové panenkyMrkající.

Jak víte,tak před pár měsíci jsem poslala svou panenku jménem Chloe na důležitou misii a to ke švadlence paní Martině Š.,aby měla podle čeho šít,protože nemá žádnou panenku s tímto typem tělíčka.Oblečky a Chloe mi přišly ve čtvrtek,tak akorát pod stromečekUsmívající se.Moc děkuji Martině za její práci,trpělivost a dárkyLíbající.

Další oblečky mám i od jiné krejčové a to od paní Jany E.Ta svou panenku FR2 má,takže byl o problém méně.Od ní,jsem si koupila i kufřík na oblečky.I jí velice děkuji za krásné oblečky,trpělivost a dárečkyLíbající.

Plánuji módní přehlídku,tak se máte na co těšitSmějící seMrkající....


















Dvě krásné panenky.Mám je už delší dobu a měla jsem co dělat,abych je nerozbalila dřívUsmívající se.
Vanessu Perrin Chameleon,jsem si kupovala sama a Veronique Perrin Cover Girl mi koupil manžel.Obě budou mít svůj vlastní článekUsmívající se.




Přeji krásný večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....