úterý 28. února 2017

Novinky




Rosalie: ,,To je skvělé,že jsi se vrátila celkem brzo.Vážně jsem se obávala,že se uvidíme,až za několik měsíců?!"

Vanessa: ,,Nakonec jsem v práci vše vyřešila rychle,takže jsem se mohla vrátit."

Rosalie: ,,Doufám,že nespěcháš?!Mám novinku a ráda bych to s tebou oslavila (smích) ?!"

Vanessa: ,,Bože,snad nejsi taky těhotná?!No i já mám pár novinek..."

Rosalie: ,,Ne,bez obav.Nejsem těhotná,ty snad jo,že říkáš taky?!Tak to jsem na ty Tvé novinky zvědavá..."










Vanessa: ,,Tak začni..."

Rosalie: ,,No dobrá.Představi si,že mě Dan požádal o ruku (úsměv) !Nepředstavuj si ale žádnou romantiku,prostě to tak nějak přišlo...leželi jsme v posteli,povídali si a on mi začal říkat,že se už tak dlouho necítil dobře a prý nevěřil,že ještě někdy potká někoho s kým by chtěl zůstat navždy.No a já mu z legrace řekla,ať nepovídá,že si mě stejně nikdy nevezme?!Na to on,proč myslím že ne?!A já mu na to řekla,že není zkrátka ten typ chlapa,co se hrne na ženění!On mi řekl,ať si ho vezmu,že o tom stejně uvažoval a já ho předběhla...taková neformální žádost o ruku.Nicméně jsem řekla ano.Nemáme zatím termín svatby a nemám ještě ani prsten,řekl mi,ať mu dám čas najít pro mě ten pravý (smích) .Tak co na to říkáš?!"

Vanessa: ,,Wau...tak to moc gratuluji.Doufám,že až budeš vědět termín,že mě nezapomeneš pozvat na svatbu?!"

Rosalie: ,,S tím já počítám a pak,budeš můj svědek,ano?!"

Vanessa: ,,To není dobrý nápad.Svědčila jsem i na Tvé první a jak to dopadlo?!"

Rosalie: ,,Za to přeci ty nemůžeš.A jaké máš novinky ty?!"





Vanessa: ,,Stejně by jsi se to dozvěděla,tedy pokud to už nevíš,ale předpokládám,že ještě asi ne...Mia čeká s Marcem dítě.Oznámili nám to včera při večeři.Přijela Anna i Elena.Termín porodu prý je koncem srpna.Daniel to ještě neví?!"

Rosalie: ,,Páni!Ne,nic neříkal.Navíc odletěl zas něco fotit a včera,když volal se o ničem nezmínil.Tak to gratuluji,budeš teta.Jak to vzal Marco?!"

Vanessa: ,,Byl v šoku a o dítě moc nestál,aspoň to tak vypadalo.Hrozně se s Miou pohádali,ale teď vypadá v pohodě.Asi se smířil se situací."

Rosalie: ,,A jak to zvládá Mia?!"

Vanessa: ,,Zatím dobře.Už někoho sehnala do ateliéru a dokud bude moct,tak bude pracovat a pak to předá své kolegyni,ale nemyslím si,že by Mia úplně přestala pracovat.Svou práci miluje,nejspíš bude chtít vše skloubit dohromady.Jak to bereš ty?!"

Rosalie: ,,Tak dalo se to čekat...jsou manželé už přes rok...Tohle je už za mnou.Přeju jim štěstí."

Vanessa: ,,A mám další novinku.Nabídli mi,ať dělám šéfredaktorku i tady pro náš časopis La Micha.Přemýšlím o tom...Vlastně jsem se už skoro rozhodla,že to vezmu!"

Rosalie: ,,Tak to gratuluji,ale budeš toho mít dost na práci.Pracovat pro Řím i zde v Paříži?!No ale ty to zvládneš!Dojdu nám pro další láhev vína..."

Vanessa: ,,Jasně a já si odskočím na toaletu a budem pokračovat v oslavách..."










PS.: Od pátku nebudu mít svůj noťas,zase jde na pravidelnou údržbu,jednou za rok.Počítám,že bez něj budu tak týden,dva.Mám net v mobilu,ale to není ono.Tak se předem omlouvám,že nebudu na blogu aktivní a nebudu přidávat komentáře i jinde.Aspoň budu mít čas na foceníSmějící seMrkající

Mějte se zatím krásně,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....