pondělí 13. února 2017

Veronique Perrin Fresh & Delightful 2016




Fashion Royalty - A Delicate Bloom...
Dressed - Veronique Perrin Fresh and Delightful 2016
Limited Edition : 700




Touhle panenkou jsem byla doslova posedlá.Hned,jak jsem jí uviděla u Lenky,tak jsem po ní zatoužila a zaúkolovala jsem Míšu,která mi kupuje panenky,ať mi jí hlídá a jakmile se objeví k prodeji ať jí koupí.Na cenu jsem nekoukala a byla jsem mile překvapená,že nebyla tak drahá,jak jsem se původně obávala,ale jsem takový blázen,že za tuhle konkrétní panenku bych dala snad celý platS vyplazeným jazykem.
Panenka mi dorazila dnes a já celá netrpělivá jí hned po příchodu z práce rozbalila a šlo se fotit.Měla jsem takovou radost,jako už dlouho ne,myslím z panenkyUsmívající se.Překvapila a příjemně.Je dokonalá.Má pěkné šaty s doplňky a moc pěknou tvářičku.Líbí se mi její barva očí.Není modrá,ale ani nejsou zelené...podobné má můj Marco,panáček od Mii.Vlasy jsem jí nerozpouštěla a ani zatím nemyla,není to zatím nutné.Nevím,jestli do budoucna jí vlasy rozpustím?!Bála jsem se,že budou stejně tak na dotek hnusné a nekvalitní,jako má moje poslední Vanessa s Veronique a vážně se mi ulevilo,když jsem zjistila,že tomu tak neníMrkající!

Musím popřemýšlet o její roli...to,co jsem měla vymyšlené,se k ní nehodí...Škoda,že nemůžu posunout čas...tak nějak bych si představovala dceru od Marca a MiiSmějící se.

Ráda bych,kdyby jste mi pomohli s výběrem jména:
- Tasmin
- Valérie
- Veronique
- moc Vám děkujiMrkající.










Přeji krásný večer,
La Micha & její panenkyLíbající.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....