čtvrtek 9. února 2017

Kdo je nejkrásnější?!?




Natalia: ,,Avery,ráda tě vidím.Posaď se a hned nám zařídím pohoštění..."





Avery: ,,Omlouvám se,že jsem nezavolala předem.Vyrušila jsem tě,hrála jsi na klavír."

Natalia: ,,V pořádku,nic se neděje.Ráda tě zase vidím.Moc Ti to sluší.Fotíš nebo točíš nějakou reklamu tady ve městě?!"

Avery: ,,Děkuji.Tobě to ani říkát nemusím,jsi pořád krásná a to i v domácím!Jo...nějaké reklamy na šperky...Slyšela jsi o tom večírku?!Doufám,že půjdeš také?!Byla jsem nervózní,zda dostanu pozvánku,ale zadařilo se."

Natalia: ,,Tak to bude fajn,třeba ti nějaký šperk věnují?!Ano,slyšela.Také jsem dostala pozvánku,ale nejsem si jistá,jestli půjdu..."

Avery: ,,Musíš jít.Bude tam spousty slavných osobností a pak musím obhlédnout konkurenci."

Natalia: ,,Prosím tě,žádnou nemáš.Elena Tvá největší sokyně se začala věnovat spíše charitě a nadaci a Connie se také stáhla,takže jaká pak konkurence?!"

Avery: ,,Jistěže mám konkurenci!Pořád se objevují nové tváře v modelingu!"

Natalia: ,,Musíš to tedy brát sportovně.Každá z vás je něčím jinak krásná a ojedinělá."

Avery: ,,Modeling je můj život,ty to nechápeš!"

Natalia: ,,A to je právě ta chyba.Já chápu,že tě to živí,ale všeho s mírou nebo se zničíš!Štěstí,že nejsem profesionální modelka.Odepsala by jsi mě jen pro svou žárlivost!"

Avery: ,,Mohla by jsi jí být a pravda,to by byl nejspíš můj konec.Jsi překrásná!"

Natalia: ,,No děkuji,ale ujišťuji tě,že o modeling nestojím.Náš rozhovor mi připomíná jednu pohádku...zrcadlo řekni mi,kdo je v zemi zdejší nejkrásnější....(smích)..."

Avery: ,,To nebylo vtipné!Musíme si sehnat ty nejlepší šaty na večírek..."

Natalia: ,,Neřekla jsem,že půjdu...No dobrá...Nepotřebujem další šaty.Prozradím ti tajemství,můžem mít šatů jen pár,ale záleží na střihu a kvalitě látky a vhodných doplňcích,pak nebudeš potřebovat plno nových šatů."

Avery: ,,Nové šaty neuškodí...Už budu muset běžet...Domluvíme se a půjdem na obhlídku...Pa."










Mějte se krásně,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....