neděle 5. února 2017

Práce volá!



Rosalie: ,,Jak dlouho budeš pryč?!"

Vanessa: ,,No...snad jen pár týdnů,možná dva měsíce...Uvidíme,jak to půjde?!"

Rosalie: ,,Budeš mi chybět.Vrať se brzo!"

Vanessa: ,,Však ty mě také,aspoň budeš mít čas na Daniela.Jsem ráda,že jste setkání v Irsku přežili bez následků."

Rosalie: ,,Mohlo to být i horší,ale docela jsem si to v Irsku užila.Dan má báječné rodiče.Trapné chvíle byly pouze u jídla,ale jinak to bylo fajn."

Vanessa: ,,Chce to čas a bude to o.k,uvidíš.Děkuji Rosalie,že jsi mě vyprovodila na letiště.Měj se krásně a snad brzo se uvidíme,ale volat si můžem třeba denně(smích)?!"

Rosalie: ,,Fajn,beru tě za slovo...Nedáme ještě kafe?!Máš čas do odletu...?!"

Vanessa: ,,Čas mám,ale spíš místo kávy si dáme víno..."





Vanessa: ,,Támhle je moc pěkná restaurace,jistě tam budou mít nějaké kvalitní víno..."









Krásný zbytek neděle,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....