neděle 5. února 2017

Radostná novinka




Mia: ,,Byl to báječný večer."

Marco: ,,Ano,povedl se.Ovšem večer ještě nekončí.Jsem rád,že jsi konečně sehnala někoho k sobě do práce.Aspoň budem mít více času na sebe.Mimochodem,všimla sis,že Tvé kočky chodí pořád za mnou?!"





Mia: ,,Časem bych to sama už nezvládala,takže to byla nutnost.Kočky asi žárlí,proto chodí za tebou.Nemají rádi změny."

Marco: ,,Změny,jaké změny?!A vůbec...moc mluvíš,chci tě líbat a dotýkat se tě..."





Mia: ,,Marco,musím ti něco říct.Mám báječné překvapení,jsem ve druhém měsíci..."

Marco: ,,Cože?!?Ty mi tu chceš říct,že jsi těhotná?!To je to tvé báječné překvapení?!?"





Mia: ,,No ano,copak ty nemáš radost?!?"

Marco: ,,Děláš si legraci?!Ne,nemám z toho žádnou radost.Tohle nebylo v plánu!"

Mia: ,,Dítě se nedá naplánovat,někdy přijde samo.Čekala jsem,že budeš mít radost?!?

Marco: ,,Tak to tě Mio musím zklamat.Nemám z toho žádnou radost!"

Mia: ,,Ale proč?!Vždyť mít dítě je dar.Vím,že jsme o tom nemluvili,ale snad sis vážně nemyslel,že nikdy nebudem mít dítě?!?"

Marco: ,,Dar?!Vlastně Mio já si skutečně myslel,že budem jen my dva.Možná kočky,ale tím to končí.Nechci něco měnit v našem životě."





Mia: ,,Chápu,že je to šok.Pro mě to byl také,ale už se nedá nic dělat.Vlastně se na dítě moc těším,bude to fajn."

Marco: ,,Tak o tom pochybuji,že to bude fajn.Mio,já žádné dítě nechci!Chci náš život jaký je,tebe...to ti nestačí?!?"

Mia: ,,Nemluv hlouposti...Uvidíš že časem si zvykneš a až to malé uvidíš...!"

Marco: ,,Tak dost Mio.Tohle nebudu poslouchat.Jdu do práce..."

Mia: ,,Marco...?!?"




Hezký večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....