pátek 24. února 2017

Pohovor




Mia: ,,Tasmin,máte výborná doporučení.Také jsem se dočetla ve Vašem životopisu,že jste měla praxi v jedné nejlepší společnosti a tak trochu nechápu,proč chcete pracovat právě pro mě?!Víte,já si nestěžuji a ručím za kvalitu mých služeb a klienti vždy dostali,co chtěli,ale nechápu Vás?!Já Vám nebudu moct dát tolik,co společnost ve které jste pracovala!"

Tasmin: ,,Chápu,ale mým snem je mít vlastní studio a nebo aspoň pracovat v podobném,jaké bych si sama zařídila.Velké společnosti,jako ta ve které jsem pracovala nemá blízký vztah s klienti.Dostanem rozpočet a představu od klientů co si představují a my jim to dáme,ale už se nezajímáme o to,jestli se to skutečně hodí do daného domu,bytu a lidem,kteří si nás objednají.Zkrátka jde jen o peníze.Chci pracovat jinak,nejspíš jako Vy.I já si o Vás hodně přečetla a jen samou chválu."

Mia: ,,Děkuji a moc si vážím toho,že chcete pro mě pracovat.Víte,v srpnu se nám s manželem narodí dítě a já se už nebudu moct věnovat práci tolik,kolik bych chtěla a tak jsem se rozhodla,že najdu někoho schopného,kdo podnik né jen povede po dobu mé nepřítomnosti,ale bude tu i pro zákazníky.Jen ještě maličkost...pracujete i jako modelka,jak to chcete s kloubit pokud Vás příjmu?!"

Tasmin: ,,Modeling je jen dobrá příležitost si víc přividělat,ale není to má priorita.Pokud mě přijmete,uvidíte,že podnik nebudu nijak zanedbávat na úkor modelingu."

Mia: ,,Dobrá a kdy můžete tedy nastoupit,Tasmin?!Líbíte se mi a dám Vám šanci.Dokud budu moct,budu ve studiu také,ale později budu nejspíš pracovat z domu,hodně toho z bude na Vás,troufáte si tedy na to?!"

Tasmin: ,,Můžu nastoupit od prvního.Je to výzva a ty mám ráda,uvidíte,že nebudete litovat!"

Mia: ,,Dobře,odpoledne Vám pošlu smlouvy k podepsání...A teď nechme práci stranou,pověz te mi něco o sobě prosím..."













Tasmin: ,,Hezky jsme si popovídaly,ale budu muset už běžet."

Mia: ,,Ano,ráda jsem Vás poznala a děkuji za příjemné dopoledne.Prvního vás očekávám.Mějte se hezky."









Marco: ,,Á...Vy budete určitě ta nová posila?!"

Tasmin: ,,Prosím?!"

Marco: ,,Omlouvám se,chtěl jsem říct,že jste nejspíš ta nová architektka,která bude pracovat pro mou ženu Miu?!"

Tasmin: ,,Ano,to jsem já."

Marco: ,,Rád Vás poznávám.Jsem Marco,manžel Mii.Doprovodím Vás ke dvěřím...mám zavolat taxi?!"

Tasmin: ,,Ne děkuji,kousek od sud mám schůzku s novým klientem.Nashledanou."

Marco: ,,Nashle..."





Přeji hezký víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....