neděle 9. dubna 2017

Giselle Diefendorf Perfectly Suited 2015 - Connie




Mám další přírůstek s tělem Nu Face.Začínají se mi pomalu rozrůstatSmějící se.Nemohla jsem této krásce odolat a už delší čas,jsem jí chodívala obdivovat na jiný blog.Tato panenka na mě působí sofistikovaně a šarmantně.Chtěla jsem jí i pro její krátký sestřih vlasů,kterou z ní dělá vyjímečnou panenku a v mé sbírce se bude obzvlášť vyjímat.Koupila jsem jí novou a komplet,jak také jinak,žeUsmívající se?!Nemůžu si pomoct,ale originál oblečení od Fashion Royalty já prostě zbožňuji a tento kostýmek je tedy luxusní.Také se mi líbí její šperky.Vše si detailně můžete prohlédnout u Jitky,kde jí má nádherně nafocenou a může za to,že jsem propadla jejímu šarmu.






IT 2015:CINEMATIC - Dressed - Nu Face
Giselle Diefendorf Perfectly Suited
Limited Edition: 600 ks

Přemýšlela jsem,jestli jí mám vlasy nechat tak jak jsou,tedy ublízané,ale došla jsem k závěru,že to jí můžu kdykoliv vrátit zpět,protože to není nic složitého.Navíc se mi zdá,že po mém zásahu i omládlaUsmívající se.





Connie - tohle jméno,jsem si šetřila pro jinou panenku,ale tu mít nikdy nebudu.Už jsem se s tím smířila a tak proč jméno nevyužít a k této kočce se i hodí.









Má vážně takový aristokratický pohled.Někdo by spíš řekl nafoukanýSmějící se.










Connie





Connie Carlsson (3.dubna 1992),

je původem Švédka,ale později se s rodiči a s mladší sestrou odstěhovala do Austrálie.Její rodiče jsou doktoři a patří k těm nejlepším.Rodiče si přáli,aby studovala medicínu,ale jí to táhlo daleko víc k modelingu a školy brzo zanechala.Naplno se tedy věnovala modelingu a byla z ní jednu dobu nejlépe placená modelka.Přestože patřila k těm nejlepším v jejím oboru,tak před pár lety se z modelingu stáhla.
Začala rozjíždět svůj nový sen.Založila si svou vlastní modelingovou agenturu a pokouší se navrhnout kolekci oblečení.
Žije střídavě v Americe a v Evropě.Connie je jako chameleon.Často mění svou image.Mohli jsme jí vidět v dlouhých mahagonových vlasech nebo v krátkém černém sestřihu.Nyní nosí vlasy odbarvené na blond a moc jí to sluší.
Co se týče jejího milostného života,tak prožila dost bouřlivý vztah s uměleckým fotografem Danielem Bennettem,se kterým chodila celkem dva roky.Nevíme,jestli to je náhoda nebo osud,ale Daniel se o pár let později dal dohromady s její mladší sestrou Fellon,která právě s modelingem začínala.Nicméně ani s jednou nevydržel a pokud víme,tak Connie je singl.





Nedávno se po dlouhé době ukázala zase mezi svýma a to na akci pořádané pro modelky.Moc jí to slušelo.Skvěle padnoucí kostým od Fashion Royalty a s novým účesem vypadala velice šmrncovně.





Pokud se vrátí zase na přehlídková mola,tak se to jejím rivalkám líbit asi nebude?!





Přeji Vám krásnou neděli,
La Micha & její panenkyUsmívající se.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....