sobota 8. dubna 2017

Sophisticated Wedding Barbie Doll 2001




Dobrý večer.

Ne,nevracím se k Barbie panenkám.Míša prodávala tuhle Barbie nevěstu a přiznám se,že se mi moc líbila,tedy hlavně její šaty,ale celkově je překrásná a protože nebyla drahá,tak jsem jí koupilaS vyplazeným jazykem.
Šaty má vážně krásné a určitě je uplatním pro své Fashion Royalty panenky.Plánuji svatbu s Rosalie,ale nebude mít tyto šaty,nesluší jí,ale našla jsem jinou adeptku,která je také na vdávání,ale budete si muset ještě nějakou dobu počkatUsmívající seMrkající.

Jedná se tedy o Sophisticated Wedding Barbie Doll z roku 2001 a řadí se do Collector Edition.Přiznám se,že netuším o jakou se to jedná tvář,ale někdo z Vás mi jistě poradí?!Hádala bych,že se jedná o GG,ale ruku do ohně bych za to nedalaSmějící se.





Šaty mají korzetový střih s dlouhou vlečkou v barvě slonové kosti.Zlaté blond vlasy má vyčesané a korunou jí je dlouhý závoj.Jednoduchá kytice z lilií dotváří elegantní a pohádkový vzhled nevěsty.





Původně jsem chtěla panenku prodat a ponechat si pouze šaty,ale nechce se mi šaty ukládat někam do krabice.Myslím si,že si zaslouží být viděny a tak panenka zatím zůstává.Abych jí neříkala pořád "panenka",tak dostala jméno Sofie.





Sofie - pohádková nevěsta
Elegance se snoubí zde s půvabem









Zde už stojí ve vitrínce a moc jí to slušíUsmívající se









Sofie necestovala sama,takže příště Vám představím mladou ženu od Fashion RoyaltyMrkající...

Přeji Vám krásný večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....