čtvrtek 20. dubna 2017

Nelíbí se mi to




Tasmin je právě na odchodu.Přišla do domu na pozvání od Marca,potřebovali spolu něco projednat.Setkává se s Vanessou,Marcovou sestrou.Pouze se pozdraví.















Marco: ,,Jak se to chováš Vanesso?!Mohla jsi být trochu víc milejší nebo by Tě to snad zabilo?!"

Vanessa: ,,Omlouvám se,že nejsem milá k Tvým milenkám,ale tak nějak mi to nepřijde vhodné,když Tvá žena leží v nemocnici a těhotná!Že se nestydíš?!?"

Marco: ,,Jaká milenka?!Ty jsi se snad dočista zbláznila?!Tasmin není mou milenkou,i když by mi mělo asi lichotit,že si to myslíš?!"

Vanessa: ,,Lhát a vysvětlovat mi nic nemusíš!Jen doufám,že budeš mít tolik slušnosti,aby se to Mia nedozvěděla!"

Marco: ,,Nelžu a nechápu,jak jsi na takový nesmysl vůbec přišla?!?"

Vanessa: ,,Nepovídej,viděla jsem Vás tuhle v restauraci.Docela dobře jste si povídali.Také jsem Tě viděla,jak jsi šel do studia a dnes jí vidím u nás v téměř prázdném domě,tak co si o tom mám myslet?!?"





Marco: ,,To Ti ale můžu vysvětlit.Je to obrovské nedorozumění!Ano,na večeři jsme byly,protože ani jeden z nás ten den ještě nejedl a navíc,jsem jí pozval i proto,jako poděkování,že se postarala o Miu.Nic víc v tom nebylo.A ve studiu jsem byl,protože mě tam poslala Mia pro nějaký materiál.Dnes byla u nás Tasmin z toho důvodu,že jsem jí požádal,aby připravila pro dítě pokoj.Mia to nejspíš nestihne.Má to být překvapení."

Vanessa: ,,Říkáš mi pravdu?!"

Marco: ,,Ovšem,proč bych Ti měl lhát?!Navíc mě to už uráží!Chápu,že v minulosti jsem se nechoval zrovna čestně,ale dnes je jiná situace.Mia je můj život,láska mého života,proč bych měl znovu riskovat že o ní přijdu?!Navíc by Tasmin mohla být moje dcera,je tam dost velký věkový rozdíl jestli o tom nevíš?!"

Vanessa: ,,Dobře,věřím Ti.Já jen,že Mia by jsi nezasloužila už další podraz.Chtěla bych jí poznat,přiště až přijde,tak tu chci být také,jestli nevadí?!"

Marco: ,,Ovšem.Myslím,že nám to vadit nebude.Tasmin je velice milá a chytrá dívka.Až jí poznáš,bude se Ti líbit."

Vanessa: ,,Někoho mi připomíná...nemůžu si vzpomenout..."

Marco: ,,Tak,teď když je konec výslechu,už musím běžet.Pokud Tě to zajím,jdu za Miou."





NA ULICI





Tasmin si myslí,že se Vanessa zrovna netvářila moc přátelsky a navíc si uvědomuje,jak to musí i vypadat,když Marco má manželku v nemocnici a ona je s ním ve velkém domě skoro sama.





Pokračování příštěUsmívající se

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....