úterý 18. dubna 2017

Mám strach !




Marco: ,,Měla jsi zůstat Mio doma a možná se měl zavolat doktor,aby se přišel podívat?!"

Mia: ,,Marco neplaš.Jsem v pořádku,tak mi ráno nebylo trochu dobře.Myslím,že se to u těhotných dá i očekávat,ale teď se cítím fajn,tak nevím,proč bych měla ležet doma v posteli?!"

Marco: ,,Mám o tebe a i o dítě strach.Měla by jsi odpočívat.Na co pak máš Tasmin,když stejně pořád pracuješ a jsi v ateliéru celé dny?!"

Mia: ,,Přeháníš,jako obvykle.Doktor mi přeci nezakázal pracovat a dokud se na to cítím,tak můžu i nadále pracovat."

Marco: ,,Nelíbí se mi to.Aspoň přijď domů brzo."





Mia: ,,Dobrá a v kolik budeš doma ty?!Připravím nám něco dobrého k večeři nebo si můžem někam zajít?!"

Marco: ,,Hmm...to z ní lákavě...odložím pár schůzek a dorazím tak v pět,ano?!Ty ovšem můžeš být doma mnohem dřív,aby sis odpočinula.Můžem si k jídlu něco objednat.Zařídím to."

Mia: ,,Mám tak starostlivého manžela a to se mi líbí."

Marco: ,,Mio,jsi moje všechno."





O PÁR HODIN POZDĚJI





Marco: ,,Říkal jsem jí ráno,že má zůstat v posteli,ale nechtěla nic o tom slyšet,ani o doktorovi!Děkuji Tasmin,že jsi mi zavolala.Doktor říkal,že jí blbne tlak a raději si jí tu pár dní ponechají na pozorování.Ujistil mě,že Mia s dítětem budou v pořádku.Uff..."

Tasmin: ,,To by udělal každý.Pořádně mě ale vyděsila.Musela jsem se s ní ještě pomalu hádat,abych jí zavolala sanitku,tvrdila,že je v pořádku,i když bylo na ní vidět,že je jí blbě.Vyhrožovala mi s výpovědí."

Marco: ,,Však ti ještě poděkuje a s výpovědí si nedělej starosti,jistě to tak nemyslela.Teď spí.Mám hlad,ještě jsem dnes nejedl a co ty?!"

Tasmin: ,,Také jsem nejedla.V práci jsem to nestihla a jídlo z automatu já nejím."

Marco: ,,Výborně,tak si zajdem někam na jídlo.Zvu tě a ber to i jako poděkování..."





Tasmin: ,,Ráda,přiznám se,že mám hlad jako vlk..."





Marco ještě po jídle doprovázel Tasmin domů,bydlí kousek od jejich domu.Tasmin si s Marcem dobře rozumí a zdá se,že mají mnohé společného.
Bohužel,ani jeden z nich si nevšimnul postavy na druhé straně,která je se zdvihnutým obočím sledovala a nevěděla,co si má o jejich dvojici myslet...

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚUsmívající se





La Micha & její panenky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....