neděle 30. dubna 2017

Práce pro detektiva




Tasmin přišla na pozvání do domu,kde bydlí Marco s Miou.
Vanessa,sestra Marca se chtěla seznámit a poznat Tasmin a pod záminkou jí pozvala do domu.Tasmin pracuje na dětském pokoji a tak to byla dobrá příležitost si jí proklepnout.





Vanessa: ,,Máte můj velký obdiv Tasmin.Jste velice mladá a už tolik jste toho dosáhla.Rodiče na Vás musí být jistě hrdí?"

Tasmin: ,,Děkuji,snažím se.Matka před časem tragicky zahynula a otce jsem nikdy nepoznala.Nemám další příbuzné.Rodina s matčiny strany se jí zřekla,když byla těhotná."

Vanessa: ,,Ach...to je mi líto.Tak mladá a na vše sama,to musí být vážně těžké."

Marco: ,,To ano.Je mi to líto.A o otci nic nevíš,možná by stálo za to ho kontaktovat?!?"

Tasmin: ,,Nevím kdo je můj otec.Matka mi neprozradila kdo to byl.Pouze mi jednou řekla,že patřil do velice bohaté a významné rodiny a pro nás pro obě prý bude lepší se od té rodiny držet dál.Víc se o tom bavit nechtěla.Matka ho nejspíš musela milovat,protože si od něj nechala sadu šperků,které jí věnoval při nějaké příležitosti.Když mi o nich řekla,tak mi je věnovala.No a to je celé..."

Vanessa: ,,Hmm...možná by šlo zjistit kdo to byl.Mám známého detektiva a pak tu jsou ty šperky,určitě od nich povede nějaká stopa,kdo je vyrobil,koupil..."

Tasmin: ,,Děkuji,ale nevím jestli by s tím matka souhlasila.Asi věděla proč je lepší o něm mlčet."

Marco: ,,Raději tedy změníme téma..."





Tasmin: ,,Už budu muset jít...mám ještě další schůzku..."

Marco: ,,Jistě.Ty návrhy se ženě jistě budou líbit.Tak se měj zatím hezky Tasmin."

Vanessa: ,,Nashle a kdyby jste si to rozmyslela s tím detektivem,tak víte kde mě najdete."

Tasmin: ,,Děkuji a nashle.Pozdravujte Miu."





PŘI ODCHODU Z DOMU...





Tasmin se potkává s Elenou.Obě jsou překvapené,protože ani jedna nečekala,že se potkají právě tady.Navíc Tasmin se s Elenou stejně měla sejít,protože se zajímá o její charitu a chce s ní něco probrat.
A tak odcházejí spolu do restaurace,kde se měli sejít původně...





Vanessa: ,,Sním či bdím?!Všiml sis,jak jsou si podobné?!?"

Marco: ,,No vlastně ano.Zajímavá náhoda,že?"

Vanessa: ,,Hmm..."





Hezký zbytek neděle,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....