sobota 6. května 2017

Chce to plán




Kamarádky si udělaly prima den.Zašly na oběd,nákupy a pokecaly....





Evelyn: ,,Všimla jsem si,že poslední dobou k Vám podezřele často jezdí Chris.Něco se změnilo?!"

Fallon: ,,Není to tak,jak si myslíš.Bohužel.Chce koupit koně a tak mu pomáhám s výběrem.Prý mě pozve na večeři."

Evelyn: ,,Pořád si do něj zamilovaná?!Ach božínku.Ovšem to,že tě chce pozvat na večeři je dobré znamení."

Fallon: ,,Nic v tom nehledej.Myslím,že mi tím chce jen poděkovat."

Evelyn: ,,Hmm...možná...Víš,že se rozešel s tou rádoby modelkou?!"

Fallon: ,,Ne.Nic neříkal a já se ho neptám na nic osobního."

Evelyn: ,,Slyšela jsem je,jak se hádají po telefonu.Chris vykřikl něco v tom smyslu,že to dál nemá cenu a pak řekl něco,jak chceš a zavěsil.Neptala jsem se ho,ale je-likož je poslední dobou nabručený a nelétá do Paříže,tak asi konec je."

Fallon: ,,To je mi líto..."

Evelyn: ,,Líto?!?Nebuď hloupá,teď máš příležitost ho získat a když tě ještě k tomu pozval na večeři,tak to možná něco znamená i z jeho strany?!Musíš se připravit!"





Fallon: ,,Připravit?!Na co a jak?!"

Evelyn: ,,No tak přeci nebuď hloupá.Pozval tě na večeři a to vyžaduje hezké šaty a spodní prádlo.Na farmě nic takového určitě nemáš,takže jdem na nákupy."

Fallon: ,,Ke koním opravdu koktejlky nenosím.Dobře,ale né nic přehnaného.Musí to ladit ke mě."

Evelyn: ,,Neboj,jsi v dobrých rukách.Budeš famózní a Chris si s tebe sedne na zadek(smích)."









Fallon: ,,Nemohu uvěřit,že jsem koupila tolik věcí?!"

Evelyn: ,,Poděkuješ mi později.Mimochodem,ještě musíme udělat něco s vlasy."

Fallon: ,,Co mám s vlasama?!"

Evelyn: ,,Nezlob se,ale vypadáš tak trochu...neupraveně nebo jak to říct.Zkrátka se musí zkrotit."

Fallon: ,,Jestli si myslíš,že je dám ostříhat,tak k tomu mě tedy nepřemluvíš!Ke koním to svážu do culíku a je hotovo.Nechci nic extra moderního."

Evelyn: ,,Kdo mluví o stříhání,pouze to chce kvalitní balzám na roztřepené konečky a trochu uhladit.Neboj,dám to do pořádku."

Fallon: ,,Ty mě zničíš..."

Evelyn: ,,Ještě mi poděkuješ..."




Obě tyto panenky,jsem celkem zanedbávala,což je velikánská škoda a tak jsem se rozhodla je zamotat do příběhů.

Rádi by jste u Christiana viděli Izabelle nebo FallonUsmívající se?!

Na Evelyn,jsem si dlouho nemohla zvyknout,přestože je to má oblíbená tvář Vanessa.Dokonce jsem uvažovala o jejím prodeji,ale naštěstí jsem si už zvykla a našla v ní jisté okouzleníSmějící se.





Evelyn





Krásný sobotní večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....