pondělí 22. května 2017

Natalia Fatalé Elusive Creature 2014




Fashion Roalty - Dressed - Urban Safari 2014
Natalia Fatalé Elusive Creature
Limited Edition 800ks





Erin necestovala sama.Po této Natálce jsem také pokukovala již delší dobu a pokaždé jí předběhla jiná kráska.Konečně jsem se dočkala a přišla na ní řada a tak jsem jí mohla ubytovat.
Je to krásná panenka.Líbí se mi opálené tělíčko s blond vlasy.Její kočičí modré oči jen svítí.Kráska.Přišla v plné výbavě,jen náušnice nemá.Tedy měla jednu a ta druhá byla rozbitá,ale čert je vem obě.Oblečení s kabelkou je luxusní,ale mě nadchl snad nejvíc její kloboukUsmívající se.
Pro tuhle panenku mám jasnou roli.Bude to sestra mé Scarlett.Ovšem zase mám dilema se jménem a tak Vás prosím o názorMrkající:
- Stella
- Selena
- Paloma
- Aurora

Moc díky za Váš názorLíbající.





Je krásná,chodila jsem jí obdivovat k Lence a Petře.













Vlasy jsem jí zatím nemyla.Není potřeba,nejsou mastné,ani slepené.Pouze jsem je rozčesala.Má pěknou hřívu vlasů,jsem spokojená.





Přeji Vám krásný pracovní týden,
La Micha & její panenkyUsmívající se.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....