úterý 9. května 2017

Návštěvy




Mia: ,,Ahoj,to je hezké,že jsi se zastavil."

Daniel: ,,Zdravím,jsem rád,že jsi z nemocnice doma a v pořádku."

Mia: ,,Jo je to mnohem lepší,sice nesmím nic dělat.Mám jen ležet a odpočívat,ale pořád lepší než-li ležet v nemocnici."

Daniel: ,,Přinesl jsem Ti nějaký časopis,aby jsi se nenudila."

Mia: ,,Děkuji,jsi hodný.No a co manželství,koukám,že Ti to celkem svědčí.Vypadáš spokojeně.Mrzí mě,že jsem tu událost prošvihla,ale děkuji za fotky.Sluší Vám to spolu."

Daniel: ,,Nikdy bych nevěřil,že se zrovna já pohrnu do manželství...Rosalie je ta pravá.Miluju ji a jsem s ní opravdu v pohodě.Máma brečela na svatbě dojetím."

Mia: ,,Nediv se mámě.Víš,sice já a Rosalie nebudem nikdy opravdové kamarádky,ale když vidím,jak jsi s ní šťastný,asi si zaslouží šanci.Nemůže být tak špatná,když dokázala,aby jsi se do ní zamiloval(smích)?!"

Daniel: ,,Jsem rád,že máme Tvé požehnání(smích)."











Mia: ,,Doufám jen,že se nevrátíš ke svým neřestem?!"

Daniel: ,,Jak to myslíš?!"

Mia: ,,Narovinu Dane,ty jsi proutník a ať už si myslím o Rosalie cokoliv,je nyní Tvou ženou a nezaslouží si,aby jsi jí podváděl!"

Daniel: ,,Ale Mio,já přeci Rose nehodlám podvádět!Jak tě to vůbec napadlo?!"

Mia: ,,Ty moc bulvár nečteš,že?!Jinak by jsi totiž věděl,že se Connie vrátila zase na scénu a dokonce je tady v Paříži!"

Daniel: ,,Cože?!?Co tady dělá?!?"

Mia: ,,To netuším,ale Tobě radím drž se od ní dál.Už jednou Ti hodně ublížila.Nedovol jí,aby to udělala znovu.Nikdy jsem jí rada neměla.Byla arogantní a povrchní."

Daniel: ,,No děkuji za informaci a radu.Nemusíš se obávat,já a Connie to je minulost..."






Daniel: ,,Musím jít.Odpočívej a nic nedělej,zatím ahoj..."





Izabelle: ,,Měla jsem Mio o tebe veliký strach,když mi Marco volal,že jsi v nemocnici.Omlouvám se,že jsem nepřišla dřív,ale byla jsem mimo město."

Mia: ,,V pořádku a nic se neděje.Jen jsem měla vysoký tlak a bylo mi na omdlení,tak mě chtěli mít pod dohledem a protože se to ustálilo,tak jsem mohla domů.Pod podmínkou,že nebudu nic dělat.Už jsem v pořádku a dítě také."

Izabelle: ,,Kdy vlastně rodíš?!Už víte,co to bude?!Máte jména?!"

Mia: ,,Doktor to vidí na polovinu srpna,uvidíme.Nechci vědět pohlaví,bude to překvápko.O jménech jsme uvažovali...když to bude kluk,tak Lucas nebo Mateo a pro děvče nás napadá zatím jediné a to Melody."

Izabelle: ,,Hezká jména,ale na tom ani tolik nezáleží.Hlavně aby jsi byla s děckem v pořádku."





Mia: ,,Máš pravdu.No a co ty,co je nového?Je vše v pořádku,vypadáš smutně?!"

Izabelle: ,,Nechtěla jsem Ti to říkat,abych Tě nezatěžovala,ale jsme kamarádky a navíc by jsi se to stejně dřív či později dozvěděla...já a Christian jsme se rozešli."

Mia: ,,Ale ne!Bells,to je mi moc líto!Proč,co se stalo?!?"

Izabelle: ,,Christian chce klasický vztah,manželství,děti a hlavně nechce létat sem a tam.Ani jeden z nás nechtěl ustoupit.Já nechci do Anglie a on nechce sem.Po té společné večeři jsme se později hrozně pohádali.Ani jeden z nás nenašel vhodný kompromis.Naštvaně odletěl zpět do Londýna.Později,když jsme si volali,tak jsme se zase pohádali a já řekla něco v tom smyslu,že by bylo asi rozumné se tedy rozejít...nemyslela jsem to vážně,ale on to asi tak pochopil,protože vyštěkl,jak si přeju a práskl mi s telefonem...."

Mia: ,,Mrzí mě to za Vás za oba.Je škoda,že nedokážete najít nějaké řešení,které by vyhovovalo Vám oběma...Třeba ještě není konec,usmíříte se a..."

Izabelle: ,,Je konec Mio.Dnes letím do Anglie,protože tam mám nějakou práci,ale zároveň si jedu i pro své věci,které jsem u něj měla.Budu tam pár dní pracovat,peču zákusky a dorty na svatbu,ale předposlední den si k němu zajdu pro věci..."

Mia: ,,Ach jo..."

Izabelle: ,,Nechtěla jsem Ti to říkat právě z toho důvodu,aby jsi se tím netrápila Mio...změníme téma..."





Izabelle: ,,Musím už běžet.Opatruj se a zavoláme si,pa."

Mia: ,,Izabelle,víš co si myslím?!Měla by jsi bojovat za váš vztah,protože vím,že ho miluješ a on Tebe."





Hezký večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....