neděle 21. května 2017

Erin S. She Owns Everything 2017




The Nu Face Reckless Collection - Dressed
Erin S. She Owns Everything 2017
Limited Edition 700ks





Dovolte mi,abych se Vám pochlubila s novým přírůstkem ve své sbírce.Tato panenka mi nahradila můj dávný sen o Erin.Kdo navštěvuje můj blog už dlouho,tak ví,že mým snem byla vždy Erin Lady In Red.Po té konkrétní panence jsem toužila tak moc,až jsem byla z ní doslova posedlá.Bohužel se mi jí nedařilo získat.Zkrátka ta panenka už není k prodeji nebo byla hrozně moc drahá,případně měla nějakou vadu.Toužebně jsem jí obdivovala u jiných sběratelů,ale pohled na nedostupnou panenku mi způsoboval až téměř fyzickou bolest a tak jsem se raději stáhla a nevyhledávala jí.Kdysi mi jedna kamarádka řekla,že ať nezoufám,že se mi jí podaří získat nebo vyrobí dost podobnou.Měla pravdu...

Tato Erin mi můj dávný sen velmi připomíná.Vím,že má výraznější líčení díky černým linkám,ale i tak v ní zkrátka vidím podobu.Takovou mladší verzi.Erin Lady In Red byla vyjímečná i díky svým dlouhým a vlnitým vlasům.Možná pro mě je lepší,že je tato má rovné,protože jak všichni víme,já myju vlasy svým panenkám a kdoví,co by se stalo,kdybych ty lokny dala pod vodu.U této náhradní Erin vidím jedno velké plus s jejím oblečením.Jako celek působí dost divoce,ale líbí se mi z toho důvodu,že je tak variabilní a získala jsem spoustu kousků,které můžu různě kombinovat s jiným oblečením,což je prostě super.

Tato panenka si mě získala a vím,že spolu s Miou budou na prvním místě.Jsem z ní hrozně moc nadšená a okouzlená.Přiznám se,když jsem jí objednávala,tak jsem si později říkala,jestli jsem se přeci jen neunáhlila.Nebyla zrovna levná,dá se dokonce říci,že tolik peněz jsem ještě za panenku nikdy nedala.Když ovšem přišla a já jí viděla poprvé naživo,byla jsem hrozně moc šťastná,že jsem jí přeci jen objednala a nelituji peníze,které jsem za ni dala.Stála za toUsmívající seMrkající...





Můj splněný senLíbající









Tohle bude můj andílek a žádná mrcha.





Budete koukat,co jsem jí vymyslela za roliSmějící se...













Omlouvám se za hromadu fotek,ale nemohla jsem si vybrat a protože je považuji za vydařené,tak jsem je vložila všechnyS vyplazeným jazykem.Další plus,které vidím u této panenky je to,že se mi dobře fotíMrkající...





Má krásnou tvářičku...





Mám problém se jménem...napadají mě hned několik...
- Amélie
- Avril
- Erin
- Danielle
Které by jste mi poradily Vy nebo máte jiný tip?!Děkuji za Váš názorLíbající.





Přeji Vám krásný večer a dobrou noc,
La Micha & její panenkyLíbající.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....