úterý 9. května 2017

Minulost se vrací




Rosalie: ,,Dobré ráno.Stával jsi nějak brzo."

Daniel: ,,Ahoj,no nemohl jsem spát a nechtěl jsem tě budit,tak jsem raději zaběhl do pekárny pro koláče k snídani a koupil Ti časopis."

Rosalie: ,,Jsi milý,ale to jsi opravdu nemusel.Nemám dnes čas na snídani,musím už do práce.Mám toho hodně,když jsem byla tak dlouho mimo.Co budeš dnes dělat ty?!"

Daniel: ,,Jsem objednaný u své sestry.Konečně je doma z nemocnice,tak jí jdu pozdravit."

Rosalie: ,,Pozdravuj jí a vyřiď,že moc děkujem za dary."

Daniel: ,,Vyřídím.Myslím si,že už se smířili s tím,že jsme manželé."

Rosalie: ,,Mají jiné starosti,než aby řešili nás.Omlouvám se,ale musím už běžet.Hezký den,pa večer."

Daniel: ,,Tobě také hezký den a mohla by jsi přijít brzo.Vzal bych tě do kina,na večeři nebo kam by jsi chtěla..."









U ROSALIE V GALERII





Rosalie: ,,Můžu Vám s něčím pomoct?!"





Connie: ,,No vlastně...asi nevíte kdo jsem,že?!"

Rosalie: ,,Ne,měla bych?!"

Connie: (úšklebek) ,,Daniel Vám o mně nevyprávěl?!Byla jsem jeho životní láskou,než jste přišla Vy!"

Rosalie: ,,Connie?!"

Connie: ,,Ano,takže jste o mě slyšela."

Rosalie: ,,Možná by jste měla vědět,že jsme manželé."

Connie: ,,No a?!"

Rosalie: ,,Co vlastně chcete Connie?!Vždyť Vy jste ho opustila a zlomila mu srdce!"

Connie: ,,Nic o tom nevíte.Co chci?!To brzo poznáte."

Rosalie: ,,Jste blázen!"






Connie: ,,Já ne,ale to Vy Rosalie."

Rosalie: ,,Běžte pryč!"





Connie: ,,Půjdu,ale myslím si,že se nevidíme naposledy drahá Rosalie?!"





La Micha & její panenky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....