neděle 7. května 2017

Má to být rande?!




Christian: ,,Moc Ti to sluší Fallon.Je zvláštní tě vidět tak nastrojenou,ale je to příjemný pohled."

Fallon: ,,Děkuji,no to víš.Ke koním lodičky opravdu nepotřebuji(smích)."

Christian: ,,Snad se Ti bude líbit restaurace,kterou jsem vybral?!Je jedna z nejlepších..."

Fallon: ,,Jsem skromná.Proč tolik námahy?!"





Christian: ,,Jak to myslíš?!"

Fallon: ,,Nikdy jsi mě nikam nepozval,tak proč nyní?!"

Christian: ,,Protože jsem hrozný blbec.Jsme přátelé a já si rád s Tebou povídám a je mi s Tebou příjemně.Navíc jsi chytrá,zábavná a moc pěkná ženská."

Fallon: ,,Tohle všechno sis uvědomil až nyní?!"

Christian: ,,Vždyť říkám,že jsem hrozný blb."

Fallon: ,,Musím se Tě na něco zeptat.Jak to máš s tou modelkou?!"

Christian: ,,Rozešli jsme se.Důvod je prostý,každý chceme něco jiného."

Fallon: ,,Takže tohle má být rande?!"

Christian: ,,Mohlo by být.Záleží na Tobě.Doufám,že dnešní večer povede k novému začátku..."









Fallon: ,,Mimochodem,moc děkuji za šperky které jsi mi poslal,ale je Ti jasné,že nejsem na takové věci zvyklá a ani to nevyžaduji?!"

Christian: ,,Já vím a právě proto,jsem Ti je poslal.Myslím,že si je zasloužíš."

Fallon: ,,Nechci aby jsi mi posílal šperky,květiny atd...Chci mít prostý,normální vztah."

Christian: ,,Vadilo mi,že některé ženské mě chtěli právě kvůli mým penězům.Zdá se,že nyní mám větší problém.Teď mám ženskou,která je vidí,ale ještě je nechce!Dovol mi Tě rozmazlovat,prosím."






O NĚKOLIK HODIN POZDĚJI




Christian: ,,Nečekal jsem takový průběh..."

Fallon: ,,Nejsem žádná panna a mám své potřeby,tak proč čekat?!"

Christian: ,,Však já si nestěžuji..."





Fallon: ,,Nikam se mi nechce,ale budu muset už jít..."

Christian: ,,Tak nikam nechoď,zůstaň tu se mnou..."

Fallon: ,,Mám koně a kolem nich je hodně práce.Musím..."

Christian: ,,Ještě chvíli tu zůstaň a já Ti pak pomůžu..."





Fallon: ,,Tak stávej kovboji,práce volá(smích)..."

Christian: ,,Uvědomuješ si,že jsme nespali celou noc?!"

Fallon: ,,To zvířata zajímat nebude(smích)..."

Christian: ,,Dobře,ale musím mít kávu...litry kávy..."





Krásný nedělní večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....