pátek 12. května 2017

Nemilé setkání



Christian: ,,Nikdy bych nevěřil kolik času a práce stojí za tím mít koně.Vím,že na to nejsi sama,že máš své zaměstnance,ale stejně toho na Tobě leží i tak dost.Jak to děláš,že nejsi unavená,kde bereš tolik energie?!"

Fallon: ,,Miluji koně a jistě,je to spousta práce kolem,ale mnohdy i zábava.Někdy padám,ale stojí to za to.Docela Ti to šlo kovboji.Myslím,že za pár týdnů Ti přivezu Prince."

Christian: ,,Hmm...to bude skvělé.Princ se mi moc líbí a myslím,že si vybrala správného koně."

Fallon: ,,Tak to ale není.Můžu poradit a doporučit,ale pravdou je,že kůň si vybírá svého jezdce sám.Princ si vybral Tebe a je to tak dobře,sama bych nevybrala jiného.Mimochodem,mohl by jsi mi podat ty bagetky?!Nějak mi vyhládlo(smích)..."

Christian: ,,Ovšem.To se mi na Tobě líbí.Ženská,která miluje jídlo a nejí jen zeleninu,paráda."

Fallon: ,,No...to bude asi tím,že nejsem žádná modelka."

Christian: ,,Jsi krásná.Izabelle byla modelka a jedla také normálně,dokonce i sladké...jo...už mlčím.Nebudu o ní mluvit.Hmm...také bych něco zakousl..."





Fallon: ,,Jsi nenasytný(smích)..."

Christian: ,,Snad si nestěžuješ?!"

Fallon: ,,Ne,kdepak...chtělo by to možná zmrzlinu..."

Christian: ,,Dojdu pro ní...k čertu,kdo zvoní?!?Za chvilku přijdu,vydrž..."









Christian: ,,Izabelle?!Co tady děláš?!"

Izabelle: ,,Omlouvám se.Nechci rušit,ale byla jsem tu pracovně a dnes večer už odlétám a tak jsem se chtěla zastavit a domluvit se,co s mýma věcma,které tu ještě mám..."

Christian: ,,Ano...tedy...chystám se za Marcem do Paříže,tak jestli chceš,tak Ti je přivezu?!"

Izabelle: ,,Jo to by bylo fajn,díky..."





Fallon: ,,Tak kde jsi s tou zmrzlinou...ou...,promiňte..."

Izabelle: ,,No tak jsme to vyřešili.Ty věci mi přivez.Nashledanou."






Fallon: "Je tak krásná...a jak se na ni Christian díval..."






Přeji krásný večer a pěkný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....