neděle 16. září 2018

Zase kamarádky




Selena: ,,Jsem moc ráda,že jsi přijala pozvání na skleničku.Trochu jsem se bála,že mě odmítneš.."

Tasmin: ,,Seleno,já se snažila s tebou mluvit,ale to ty jsi mě od sebe odháněla,vzpomínáš?!"

Selena: ,,Já vím a moc se omlouvám.Měla jsem čas o všem přemýšlet.Prosím odpusť mi."






Tasmin: ,,Není co odpouštět.Chápu to.A jsem moc ráda,že jsi přišla k rozumu.Mám tě ráda,jsi má jediná a nejlepší kamarádka.Nerada bych o naše přátelství přišla.Navíc Mia dost zuřila,jak bylo dusno mezi náma."

Selena: ,,Děkuji.Budu se muset omluvit ještě Nickovi,chovala jsem se trapně.Snad mě Mia nechce vyhodit?!"

Tasmin: ,,Myslím,že Nick o žádné omluvy nestojí.Je rád,že zase spolu mluvíme.A proč by tě Mia měla propouštět proboha?!Jsi dobrá v tom,co děláš,klienti si Tě nemůžou vynachválit,máš vysoké hodnocení.Mia by byla blázen,kdyby tě chtěla vykopnout a to ona není.Zvlášť,když se firma neskutečně rozjela a máme plné diáře i na příští rok.Mia má prcka a vůbec,vím,že se časem ještě chce porozhlédnout po další posile do našeho týmu,takže tohle jsou zbytečné obavy!"

Selena: ,,Jsem ráda,že se nám daří.A už někoho Mia sehnala?!"

Tasmin: ,,Hmm...ještě ne.Jen říkala,že to má v plánu,ale žádné sítě ještě nerozhazovala."











Selena: ,,Aha,no možná bych o někom věděla...,ale nech me práci prací a jak jste strávili společnou dovolenou??"

Tasmin: ,,Bylo to super.Projeli jsme téměř celou Itáli.Nick tam nikdy nebyl a hrozně se mu to líbilo.Obzvlášť dole na Sicílii,bylo tam nádherně.A jak jsi se měla ty v Egyptě?"

Selena: ,,Božsky.Užívala jsem si výhody pětihvězdičkového hotelu,moře je nádherné,čisté a průzračné.Dokonce jsem se byla i potápět.Nic lepšího jsem nikdy nezažila.Příští léto tam letím znovu.Pokud se ptáš na nějakou známost,tak tam jsem jí nepotkala.Jsem pořád singl."

Tasmin: ,,Panejo,zní to jako ráj na zemi.Jsem ráda,že sis dovolenou užila.Tak někde ten báječný a pravý určitě je,až bude čas,tak se potkáte."

Selena: ,,No,já nikoho nehledám.Vlastně to,že jsem singl má i své výhody."






Tasmin: ,,Jistě,jsem ráda že to tak bereš.Máš krásné sáčko,nové že?!Přivezla sis ho z Egypta?"

Selena: ,,Ano a moc děkuji.Ne,kdepak.Představ si,narazila jsem čirou náhodou na menší soukromý butik,kde prodávají velice krásné kousky od české návrhářky Jany Edrové.Opravdu pěkné oblečení,kvalitně ušité a rozumné ceny.No,peněžence jsem udělala mnší průvan (smích)...a čemu se směješ ty?!"

Tasmin: ,,Zdá se,že máme stejný vkus na spoustu věcí...znám ten butik.Koupila jsem tam tyto džínové šaty s kabátkem.Super oblečení,také se moje karta při placení provětrala."

Selena: ,,Krásné kousky tam člověk najde.A to,že máme stejný vkus mě začíná trochu děsit (smích)...a jak Vám to s Nickem tedy klape??Vypadáš spokojeně,takže je to asi dobré."

Tasmin: ,,Máme za sebou společnou dovolenou a byla skvělá.Rozumíme si.Navíc teď od října si zkusíme i společně bydlet.Nick mě před časem požádal,ať se k němu nastěhuji a včera jsem mu řekla,že od října mě má u sebe."

Selena: ,,Páni,tak to je tedy rychlost.Snad nebudeš litovat?!Přeci jen se znáte chvíli..."

Tasmin: ,,Nick mě požádal na dovolený o ruku.Řekla jsem ano."

Selena: ,,Uf...to je tedy novinek..."










Tasmin: ,,Omlouvám se,že jsem to na tebe vše tak vybalila,ale nechtěla jsem mít další tajnosti.Jsi v pohodě?!"

Selena: ,,Jo jistě,je to tedy šok,ale vlastně dřív či později se to dalo očekávat,že?!Gratuluji,opravdu.Ukážeš mi prsten?!"

Tasmin: ,,Ano,jistě."






Selena: ,,Je krásný,jde Ti k očím.Nick má vkus."

Tasmin: ,,Děkuji.Mám na tebe prosbu...půjdeš mi za svědka,prosím?!?"

Selena: ,,Jistě,jestli si to skutečně přeješ,tak moc ráda."

Tasmin: ,,Ano,přeji.Děkuji."






Selena: ,,A na kdy to vlastně plánujete?!Co na to říká rodina??Páni,to chce nějaký ten plán.Květiny,šaty,místo a v jakém stylu chceš mít vlastně svatbu,kolik lidí tam chcete mít..."

Tasmin: (smích) ,,Seleno,prosím brzdi.Jsi první,kdo to ví.Rodině jsme to ještě neoznámili,nebyla vhodná chvíle.Nick je v New Yorku a nejspíš to právě oznamuje své sestře,jako já nyní Tobě."

Selena: ,,Ach tak...tak to mě vážně dojímá,že jsem první,kdo to bude vědět (úsměv).Stejně to chce mít plán...,tak kdy se chcete vzít a jakou máš představu?!?"

Tasmin: ,,Nick chtěl už teď na podzim,ale byl by to dost šibeniční termín a tak jsme se domluvili na květnu.Pomůžeš mi se svatbou,prosím?"






Selena: ,,I květen je brzo.Rychle to uteče a máme plno práce před sebou.Jistě,že tě v tom nenechám,jsem tvůj svědek (úsměv) .No...teď si vzpomínám,že znám někoho,kdo by nám mohl dost pomoci.Moje první klientka Christie má svatební salon.Má v nabídce šaty od známých návrhářů,ale i od těch méně známých.Věřím,že se tam najdou přesně pro tebe.A co je mnohem důležitější,její sestra Ellie organizuje svatby a tak jí můžeme požádat o nějaké návrhy,pokud chceš?!Myslím,že dostaneš i slevu.Tak co na to říkáš?!"

Tasmin: ,,Seleno to by bylo skvělé.Souhlasím."

Selena: ,,Fajn,jen musíme domluvit schůzku.To víš,mají také plno...a stejně si raději uděláme seznam,co je třeba zařídit,objednat atd..."

Tasmin: ,,Začíná se mi z toho točit hlava."

Selena: ,,Jo broučku,sranda něco stojí a to nemluvím zrovna o penězích...,ale máš pravdu.Plány ještě počkají.Objednáme si další lahvinku a ty mi hezky povíš,jak tě Nick vlastně požádal o ruku (smích) ..."

Tasmin: ,,Dobrá...(smích)..."






Přeji krásnou neděli,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...