čtvrtek 31. srpna 2023

Aymeline Jason Wu Collection - Ellinor



 

Aymeline navrhnuta Jason Wu

Kolekce zima 2021: událost IT 2022: Zůstantě naladěni,byl název kolekce.Panenka vyšla v létě 2023.

Příběh: Topmodelka Aymeline ,která je oblečená na předpremiéru nového seriálu "Girl In The City",má na sobě klasické šaty od Jason Wu.

Poznámka: Mnoho panenek s touhle tváří není a ještě nemá mnoho příznivců,možná i kvůli její vyšší ceně.Tato konkrétní se moc povedla.Líbí se mi světlé tělo,které se ukázalo být problém,protože se mi nedaří moc fotit.Má krásný jemný make-up,zelené oči a rezavé vlasy jsou skvělou kombinací.Nádherné trochu jednoduché šaty,ale přesto velmi elegantní.Krásné lodičky a náušnice - tedy ty byla celkem fuška dát panence,neskutečně tvrdou hlavu má.

Na panenku jsem se moc těšila,je nádherná,ale trochu jsem rozladěná z toho co jí obléknout,protože se mi v běžném civilním oblečení zase tak moc nelíbí a hlavně se jí musím naučit fotit!!





Vybrala jsem jí krásné jméno: Ellinor

Ano,tak se jmenuje i má nejmladší kočka,kdo nás sleduje na fcb tak ví.Tato panenka mi jí velmi připomíná.Má odstín srsti zlatá stínovaná a zelené oči a tahle panenka mi k ní sedí.




U této fotky mě napadl nový příběh: Ellinor by mohla být sestrou Erika...no ještě to musím promyslet...to je další důvod co mě brzdí ve psaní,pořád měním verze příběhu...

Původně jsem si myslela,že by mohli být spíš pár,ale jsou tak nechutně krásní a spolu dokonalý,že ne.




La Micha & její panenky

6 komentářů:

  1. Waaaauuuu! Tak to je překvápko! Je nádherná moc se mi líbí! Jméno je krásné skvěle jí sedí. Je tak elegantní a smyslná. A s Erikem mi připadají spíš jako sourozenci. Ale ona určitě dlouho sama nebude:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Právě,že mě také - takže z nich udělám sourozence a bude.Nevím,jestli jí někoho dám - nemám koho a panáků je nedostatek,né všechny panenky páruji.Uvidíme.

      Vymazat
  2. Aymeline je tvář, která se mi moc líbí (asi proto, že její 16" verze je prostě nádherná), ale zatím u nás nebydlí. Nějak jsem ji ještě nevybrala tu pravou. Paradoxně i když je Winter krásná, vadí mi na ní ty zářící zelené oči. Pro mě je z této dvojice favoritkou Spring, to je prostě přesně můj typ :-D Každopádně gratuluji k nové krásce. Odstín japan není tak světlý jako třeba cream nebo porcelain, to je vůbec masakr. S japan odstínem máš několik panenek, tak ono si to nějak sedne ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda,třeba časem nějakou ubytuješ.To je ta černovláska s rudou rtěnkou,že?Tak to zase není můj typ.Moc děkuji.Také si říkám,že mám i jiné světlé panenky a myslím,že je mám hezky nafocené,tak určitě časem zvládnu snad i jí.Možná musím zkoušet pozadí atd...

      Vymazat
  3. Je nádherná <3 Krásna elegantná dáma :-)

    OdpovědětVymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...