středa 30. srpna 2023

Poppy Parker Glamorous - Danielle



 

IT Obsession Convention 2021: Poppy Parker Style Lab

Navrhl: David Buttry

Oblečení s doplňky se prodávali samostatně.Panenky nahé.

Tématem této kolekce byla pařížská móda,začátek 70.let.

Vyrobeno: 1300 kusů

Pozn.: Líbí se mi design krabice.Součást balení jsou náhradní nohy-jeden pár plochých a jeden pár podpatkových.Hádejte,kterým dávám přednost?!








Tato Poppy Parker byla mým snem.Byla drahá už v době kdy vyšla a teď se její cena ještě více vyšplhala.Abych byla upřímná,nedoufala jsem,že se mi jí kdy podaří ubytovat.Měla jsem velké štěstí.Ozvala se mi jedna sběratelka.která měla zájem o mou Alejandru - nechtěla jsem jí prodat,ale vyměnit za jinou TOP panenku a jak vidíte,tak jsme se domluvily.Výměny nelituji.Alejandra mi nikdy k srdci moc nepřirostla i když vím,že je žádaná mezi sběrateli.Po této PP jsem toužila víc...

Dostala jméno Danielle,myslím že jí moc sluší.



Danielle a Alice,sice obě blondýnky,ale každá je jinak krásná.




Lovely a Danielle,mimochodem jak šaty tak top + džíny jsou od Martinky P.







Jsem z ní fakt nadšená.Hrozně mě baví jí fotit a převlékat.Tento komplet patřil sběratelské Barbie a kabelku mám od Viky (jeden čas vyráběla mini kabelky pro panenky).Od Míši H. od které kupuji panenky,je mou hlavní dodavatelkou mám i tohoto rozkošného pudlíka - hádejte jak se jmenuje?!Ano,na památku se jmenuje po mé fence: Eny.




Danielle a její fenka jménem Eny.



Všechny mé současné Poppy Parker.

Alice,Lovely,Aileen a Danielle


Pozn.: Mám hrozný skluz ve všem.Zbývá mi představit ještě několik nových panenek a vím,že článkům,potažmo příběhům jsem teď nedala,ale vážně nebyl čas a když byl,tak se přiznám,že v těch vedrech jsem byla líná něco aranžovat a fotit.Děkuji všem mým čtenářům za trpělivost.


La Micha & její panenky

4 komentáře:

  1. Další kráska! Je tak jemná a půvabná. A vypadá to že jí sluší asi všechno že? Pejsánek je tak roztomilý!!! A vůbec mi nevadí že nejsou články, představení nových panenek je super překvapující a baví mě to! A těším se na další!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Také se mi zdá,že jí sluší vše,je fotogenická.Ano,pejsek je boží - toho jsem musela pořídit pro panenky.Tak to jsem ráda,že nenudí jen představování nových panenek - snad dojde i na články.

      Vymazat
  2. Daniellka je nádherná, krásna a éterická a naozaj jej pristane všetko :-)

    OdpovědětVymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...