čtvrtek 30. ledna 2014

Escada Barbie Doll 1996

Další krásku kterou jsem si pro Vás připravila je z Limited Edition.Panenka se řadí mezi Designers Dolls - Escada Barbie Doll 1996.

Panenku jsem opět koupila na MMB(jinde ani nenakupiji) a mám ji už tři roky.Byla nová ještě originál v krabici zabalená(moc hezká krabice ale po nějakém čase jsem panenku vysvobodila i kvůli místu,které krabice jinak zabírala).Panenka je v šatech zašitá a v jejím případě to tak i zůstane.Tvář je Superstar.Má nádherný účes na kterém se také nic měnit nebude.Na fotkách to moc není vidět ale panenka má vlasy černé s lehkým melírem hnědé barvy.Co mě na ní zaujalo nejvíce byly její krásné oči.Panenka má nalepené řasy ale hlavně hnědé oči které jsem nikdy dříve u žádné jiné panenky neviděla.Byla to láska na první pohled a já jí musela mít!Doufám že se i Vám bude Carmen líbit....





Na dalších fotografiích si můžete lépe prohlédnout její tvář,účes a šperky.Je neslušné se dívat dámě pod šaty ale pro případ že by Vás to mohlo zajímatRozpačitý.Panenka má silonky a kalhotky v jednomRozpačitý.





Děkujem za Vaší pozornost,přejem krásný den.
La Micha a Carmen.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....