pátek 31. ledna 2014

Barbie Basics

Dnes jsem se rozhodla Vám představit všechny své panenky Barbie z řady Basics.Mám tři panenky a každá bude mít svůj článečekRozpačitý.Snad Vás to nebude nudit...Smějící se

Samanta je panenka Barbie Basics Model No.4 z řady 003.Black Label 2012 a designers:Bill Greening.Panenku jsem si koupila spíše náhodně než-li úmyslně a musím se přiznat že jsem uvažovala o jejím prodeji.Původní oblečení kterým jsou růžové plavečky už nemám takže je u mě neuvidíte.Její originální účes se mi nelíbil a tak jsem vlasy rozpustila a umyla,protože se zdály mastné.Je zbytečné dále panenku popisovat,protože ji všichni dobře znáte...Usmívající se



Samanta má tvář Angel/Goddess



Tak to byla Sam a snad se Vám líbila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....