pátek 24. ledna 2014

Barbie

Panenky Barbie miluji již od svého dětství, ale až jako dospělá jsem se dozvěděla, že na světě existují i sběratelské panenky. Dočista jsem propadla kouzlu a krásy těchto panenek. Mám jich kolem třiceti kousků a určitě to není konečné číslo. Najdete u mě moderní panenky Barbie, princezny, elegantní, ale i ty, které jsem měla jako malá holka. Postupem času Vám je ukáži v jednotlivých článcích. Děkuji za Vaší pozornost a snad se ke mě budete rádi vracet.



PS.: Mé velikánské díky patří Petře (MadameRouge) bez které by blog neexistoval!!! Petro děkuji!!!
Krásný večer přeje La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....