pátek 24. ledna 2014

Vítám Vás

Dobrý den. Vítám Vás na svém blogu. Budu zde představovat své panenky Barbie a vše co se jich týká.

Prozradím Vám něco málo o sobě.
Jmenuji se Michaela, ale všichni mi říkají ,,Míšo". Narodila jsem se v roce 1986 v severovýchodních Čechách v městečku Jičín

Jak jsem se dostala k panenkám?! Když se rodiče rozvedli, žila jsem pouze s mámou a sourozenci, peněz nebylo nikdy dost ba naopak a hračky jsme dostávali výjimečně, rozhodně ne značkové jako jsou například panenky od Mattela. Záviděla jsem spolužačkám které je mají. Svou první panenku Barbie tu pravou od Mattela jsem si koupila sama za ušetřené peníze z kapesného a za pomoci mé hodné babičky. Byla jsem tehdy hrozně šťastná a panenku jsem si hezky vystavila vedle knížek, nehrála jsem si s ní. Že existují nějaké sběratelské panenky jsem se dozvěděla až v dospělosti a protože si už vydělávám tak si plním tak trochu dětský sen….

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....