pátek 31. ledna 2014

Barbie Basics Jeans

Barbie Basics Jeans Collection 002 - Model No.03.Black Label a designers opět Bill Greening.Tvář je Steffie.

Panenka se mi líbila od prvního okamžiku co jsem ji viděla poprvé u někoho z Vás a líbí se mi pořád.Má hrozně něžnou tvář ale na některých fotkách se mi zdá taková uličnickáSmějící se.Nemluvě jakou má krásnou hřívu kudrnatých vlasů na které já jsem ani nešáhlaRozpačitý.A tak tady máme poslední mou panenku z řady Basics:Danielle.






Danielle je krásná a náramně fotogenickáUsmívající se.


Děkuji za Vaši pozornost,krásný víkend
přeje La Micha a její Barbie.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....