sobota 12. července 2014

Vanessa Perrin Out Sass

2012 - EXLUSIVES - Dressed
Vanessa Perrin Out Sass - W Club Exclusive - 875 ks



Dobrý den,

dnes Vám představím svou dlouho vytouženou Fashion Royalty,kterou jsem obdivovala ještě v době,kdy jsem neměla v plánu si nějakou panenku z řad Integrity Toys koupit.
Né každému se líbí,ale já jí doslova propadla!Chodívala jsem jí obdivovat k Jitce (Jitacopi),která jí má krásně nafocenou a rozebranou do detailů.
Asi se ptáte,proč ona nebyla tedy mou první Fashion Royalty panenkou?!Odpověď je jednoduchá.Neměla jsem na ni peníze a já jsem nechtěla čekat dlouho,než-li bych si jí mohla dovolit a protože se nabízela Anna za skvělou cenu,tak nebylo o čem diskutovat.Před časem prodávala Katka ( Zmrzlinka) svou Vanessu a musím říct,že za dobrou cenu,ale peníze jsem stále neměla.Pak jí prodávala už nahou a peníze bych na nahou panenku už dala dohromady,ale stále mě vrtalou hlavou její skvělá garderoba s doplňky a já tušila,že by mě časem velice mrzelo,že jí nemám v kompletním balení.Zkrátím to.Paní Míša H. od které jsem si dříve kupovala většinu svých panenek Barbie a ona mi koupila mou první Fashion Royalty,jsem požádala,ať se mi podívá za kolik se nyní pohybuje tato konkrétní panenka.Našla jí za krásnou cenu,novou a nikdy vybalovanou a s její úžasnou výbavou.Můj manžel se rozhodl,že mi udělá vánoce v létě.Dal mi na ni peníze a já si jí tedy mohla koupit.Už nedostanu od něj žádné dárky k svátku,k narozeninám nebo k vánocům (za rok 2014),ale to mi vůbec nevadí,protože ten nejkrásnější dárek už mám!!!A tak po týdnu z Velké Británie dorazila k nám domů a hlavně v pořádku!!!
Manželovi jsem už poděkovala.A další mé veliké DÍKY patří paní Míše H.,která jí pro mně objednala!DĚKUJI!!!








Opravdu bylo poznat,že panenku jsem poprvé vybalovala já.Dokonce tato měla a má u sebe i certifikát pravosti.Má jiný stojánek,než-li má Anna,ale to uvidíte.





Luxusní výbava





Z mého pohledu je dokonalá.Má luxusní oblečení s doplňky,ale mě se líbí i její tvář i ta pootevřená pusinka a ty vlasy jsou úžasné!Má krásný pohled.
Tak jako u Barbie jsem dávala přednost jistým tvářím,jako byla Mackie a Lara/Ana,tak jsem zjistila,že u FR se mi převážně líbí tváře Vanessy a Anji,ale nebojte se,nebude to samá Vanessa a AnjaUsmívající seMrkající...





Anna se přišla seznámit.
Věřím,že nakonec budou kamarádky.





Porovnání tělíček.
Už na první pohled je rozdíl vidět.





Anna má větší výběr oblečení díky své útlejší postavě.
Dva různé stojánky.
Vanessa měla ve výbavě i náhradní ručičky,ale musím říct,že jsem byla z nich dost zklamaná,vůbec nedrží a padají.Takže používám pořád ty jedny,co u ní vidíte.





Bohužel jsem to nevydržela a i této panence jsem umyla vlasy.Nelituji,ale chápu že mnozí z Vás si klepete na čelo a nechápete,proč to dělám?!Můžu Vás však uklidnit,že mytím jsem jí nepoškodila řasy a je v pořádku.





Mia Devlinová (17.srpna 1990).





Mia se narodila a vyrůstala v Irsku.
Její rodiče vedou místní hotel s restaurací a také vlastní loděnici.Má staršího bratra.
Vystudovala architekturu a bytový desing na Grand Ecole de Beaux - Arts v Paříži a nyní i v Paříži žije a rozjíždí svůj vlastní podnik.





Mia je temperamentní,půvabná,chytrá a sexy mladá žena.Nerada se přizpůsobuje,má velice výraznou osobnost.Ráda se nápadně obléká,přitahuje pozornost a nikdy se nespokojí s málem.Od můžů očekává,že se k ní budou chovat jako ke královně.
Miluje luxus,pěkné oblečení a drahé šperky.Často si dopřává sladké a hlavně čokoládu,kterou miluje.Svou krásnou postavu si udržuje pravidelným cvičením.Jako malá se učila hrát na piáno a do dnes se mu pro své potěšení věnuje.
Ze zvířat dává přednost kočkovitým šelmám a sama dvě šelmy chová ve svém pronajatém bytečku.Perského bílého kocoura jménem Miláček a zlatého angorského kocoura,kterému říká Luis.













Mia a její kocouři v jejím pronajatém bytečku.





Mia měla domluvenou schůzku s novou klientkou,která chce trochu upravit své bydlení.





Mluvily spolu přes telefon a psaly si i maily a nyní se Mia přijela podívat,aby se společně domluvily na konečných úpravách.





Doufám,že se najde někdo,komu se Mia bude líbit stejně jako mě?!
Děkuji za Vaší pozornost,přeji krásný víkend.

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....