pátek 22. května 2015

Focení ve stylu boudoir




Poslední dobou je v módě se nechávat fotit ve stylu boudoir,tedy převážně se tak nechávají fotit ženy a mě napadlo,že bych mohla podobným způsobem nafotit i své krásky.Nejsem žádný odborník,takže jsem to fotila tak,jak mě zrovna napadlo a hlavně jak má děvčata spolupracovala a myslím si,že některé fotky jsou i zdařiléUsmívající seMrkající?!No...mrkněte a uvidíte...









Zde je nejvíce vidět nejmladší členka Fellon.









Devony s Miou





Fellon









Moje krásná právnička Anna.





Krásná Izabell









Fellon





Momentálně jsou holky rozhádané,ale při focení se chovaly velice slušněUsmívající seMrkající.

Devony a Mia





Celá moje dívčí parta.
Fellon,Devony,Anna,Izabella a Mia.









Anna s Izabellou





Možná fotek bylo dost,ale já se nemohla rozhodnoutSmějící se...

Děkuji za pozornost,
přeji krásný víkend.

La Micha & její panenkyMrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....