středa 13. května 2015

Kyori Sato Peak Season




2012 - Tropicalia Collection - Dressed
Kyori Sato Peak Season - The Jason Event IX





Panenku mám opět od Míši.
Je nová,skoro v kompletním balení,chybí pouze klobouk.





Zatajil se mi dech,když jsem jí rozbalila.V reálu je ještě krásnější.Jsem do ní blázenUsmívající seMrkající.
Balení obsahuje náhradní ručičky a jsou to snad první,které i drží.U ostatních panenek jedna,či druhá,případně obě moc dobře nedrží.Brýle,luxusní šperky a velice pěkné boty s kabelou,kterou bych nosila i já,kdyby byla ve větším provedeníUsmívající se.
Oblečení jako vždy je precizní a z kvalitních látek.Na dotek má hrozně pěkné kalhoty,které jsem musela lehce vyžehlit,byly od kolen dolů pomačkané a vypadalo to dost nevzhledně.Nebojte se,kalhotům se nic nestalo!





V celé své kráse.













Má krásnou tvář.
Líbí se mi barva vlasů a hnědé oči.Trochu jsem se bála jejích očních stínů,ale jsou v pohodě.K ní se prostě hodí.Výrázné stíny totiž nemusím,natož modré apd...
Jistě nemusím říkat,že vlasy opět prošly mytímSmějící se...





Také jste si jistě všimli,že panenku neoslovuji,to proto,že jsem se stále nerozhodla pro jménoNerozhodný...Napadají mě hned několik:
Elena
Valérie
Izabell...
Pokud máte nějaký nápad či názor na jméno této krásky,pište prosím do komentářů,děkujiMrkající.





Děkuji za Vaší pozornost.

Hezký večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....