neděle 24. května 2015

Modelky v akci




Dvě krásné modelky Izabell L. a Fellon C. se vám představí ve stylu boudoir focení.

Navíc jsme získali i super rozhovor pro vás.





Novinářka: Izabello,začínala jsi s modelingem jako velice mlaďoučká dívka a dá se říci,že jsi měla přímo raketový úspěch a zařadila jsi se mezi světové top modelky.Po dvou letech jsi se najednou stáhla a nyní tě málokdy vidíme v nějaké kampani,co přehlídky?Máš v plánu nějakou?

Izabell: Každá holka snad jednou zatoužila být modelkou a já takovou možnost dostala a jsem za takovou příležitost vděčná.Jenže není všechno zlato co se třpytí a být modelkou a dobrou,také znamená hrozně moc dřiny a odříkání,což málokdo ví a je ochotný se toho vzdát.Sem tam nějakou zakázku vezmu.Proč také ne,když o mě pořád stojí,že(smích)?!Přehlídky jsou daleko náročnější,než-li nafotit několik fotek do kalendáře,reklam atd...a pokud vezmu nějakou zakázku na přehlídku,většinou se jedná o charitativní akce.

Novinářka: Jsi cukrářka a né ledajaká,dokonce jsi vyhrála několik pohárů v soutěžích a stala jsi se i cukrářským mistrem.Nedávno jsi založila svou vlastní výrobnu s cukrárnou.Jak můžeš být tak štíhlá,když se kolem tebe najde tolik dobrot?!Jak jsi se dostala k cukrařině?!

Izabell: Děkuji,ale i za tím stálo plno práce a úsilí.Co se týče mé postavy,miluji sladké a také si ho ráda dopřávám,což na některých partiích je i vidět(smích),ale snažím se i pravidelně cvičit,takže se to vyrovná a v práci mám také dost pohybu.Už jako holka jsem se motala v kuchyni a pletla se mamce do pečení buchet a všeho sladkého.Od 12 let jsem pekla sama cukroví a měla ho na starost pouze já.Hrozně moc mě to baví,což je zajímavé,že uvařit si normálně něco k jídlu je problém,to mě nebaví a nejsem ani trochu dobrou kuchařkou(smích).Jít na cukrářku jsem chtěla vždy,ale když jsem začala s modelingem,tak se to na pár let odložilo o to víc,jsem se později snažila a dřela jsem jako mezek(smích).





Izabella




Novinářka: Poprvé fotíš s Fellon,co si o ní myslíš jako o modelce??Jaký dojem na tebe udělala??

Izabell: Fellon je úžasná,mladá žena,která ví,co v životě chce.Když se na ni podívám,vidím sebe,nemyslím to po vzhledové stránce,ale v prioritách a uvažuje stejně,jako jsem tehdy uvažovala já.Fellon se netají tím,že modeling není pro ni poslední stanicí,ale takový mezník v jejím mladém životě.Pokud vím,studuje medicínu.

Novinářka: Jak se ti s Fellon pracuje?!

Izabell: Musím říct,že velice dobře.V šatně byla trochu nervózní,nevím zda ze mně nebo s nadcházejícího focení,ale brzo se naladila na tu správnou pózu.
Novinářka: Takže má na to být super modelkou?!

Izabell: To je těžká otázka.Krása modelky je bonus,ale chce to daleko víc.Fellon je krásná a zajímavá dívka,ale jak jsem řekla,být modelkou není její jediný cíl a nedělá pro to maximum,protože jí tolik na tom nezáleží.

Novinářka: Jmenuj aspoň jednu modelku,která je z tvého pohledu TOP?!

Izabell: To nemusím chodit příliš daleko,stačí se podívat na její sestru(smích).Je to pravá modelka,která proto dělá maximum.Je to vše o prioritách.Fellon by mohla být na stejné úrovni,kdyby chtěla,ale ona nechce!





Novinářka: Fellon,je to tvé první focení ve spodním prádle.Jak se cítíš?

Fellon: Musím říct,že jsem původně nabídku odmítla,ale nakonec jsem se rozhodla to zkusit.Celou noc jsem špatně spala a ráno jsem byla dost nervózní,ani běh nepomohl,ale pak to naštěstí přešlo.

Novinářka: Jak se ti pracuje s Izabellou a jaký dojem na tebe udělala?!

Fellon: Vůbec jsem jí neznala,když mi řekli ským budu fotit,nic mi to neříkalo.Když jsem jí ovšem uviděla v šatně,tak šly na mě mrákoty(smích).Říkala jsem si,že vedle někoho tak krásného budu vypadat jak šedá myška a chtěla to zabalit.Také jsem se bála,že se bude Izabell povyšovat,že ona je něco a já nula.Ale spletla jsem se.Izabell je krásná žena a to i po duševní stránce.Hned se začala bavit,asi si všimla mé nervozity a chovala se úplně normálně,také se snažila mi to usnadnit a to i na place.Radila mi a snažila se,abych se uvolnila a byla přirozená.









Fellon




Novinářka: Izabello,nafotila jsi i trochu odvážnější fotografie a né poprvé že?!Stydíš se,při takovém druhu focení?!

Izabell: Dnes už ne(smích).Ano,mám za sebou už několik fotek kde jsem nahá nebo z části nahá a co k tomu dodat více?!Některá modelka na to přistoupí a některá ne.Co si budem povídat,jde o peníze(smích).Fotky ve spodním prádle nebo kde je modelka trochu nahá či úplně,tak se dá říci že je modelka pak v balíku.Nemám ráda vulgárnost,myslím si,že fotky na kterých pózuji jsou tak akorát.

Novinářka: Nemáš se za co stydět,jsi krásná žena,tak proč se neukázat?!Co Fellon,jak se postavila k takovému druhu focení?!

Izabell: Snášela to velice špatně už když byla ve spodním prádle,ale velice se snažila vypadat cool.Tu fotku,kde jsem od pasu nahoru nahá a sedím v křesílku,bylo myšleno pro Fellon,která to nakonec vzdala a nemělo smysl jí přemlouvat nebo nutit,příliš by se to odrazilo na fotografiích.Co si budem povídat,přeci jen Fellon je mladší a vypadala by daleko přitažlivěji se svým sexy tělíčkem!

Novinářka: Máš hezkou postavu,nemůžou být všechny stejné.To by byla nuda.Pro Fellon je veliká výhra,že fotí s tebou.

Izabell: Děkuji.To nevím,to se musíš zeptat jí(smích)?!Nicméně pro Fellon se také něco vymyslelo a dopadlo to skvěle!





Fellon





Fellon




Novinářka: Fellon,máš za sebou první focení ve spodním prádle a také,kde jsi se úplně svékla.Jaký máš z toho celkový pocit?Vezmeš ještě někdy podobné focení?!

Fellon: Teď bych řekla ne,ale to je proto,že momentálně jsem vyčerpaná a musím to rozdýchat.Jestli ještě někdy budu fotit něco podobného opravdu nevím?!

Novinářka: Prý jste se s Izabellou prohodily v jedné scéně?!

Fellon: Ano,kde je focená polonahá v křesle jsem měla původně nafotit já,ale přiznám se,když došlo na lámání chleba nechybělo mnoho a snad bych se rozbrečela,prostě jsem to nedala.Izabella je úžasný člověk,celou dobu mě podporovala a snažila mě správně vést a aniž by se nutila nebo se hádala,navrhla,že to nafotí za mě a má se něco vymyslet pro mě jiného.





Izabelle je skutečnou profesionálkou.









Novinářka: Děkujem děvčata za prima rozhovor.



Já děkuji za Vaší pozornost,snad Vás to trochu baviloUsmívající seMrkající

a přeji krásný zbytek neděle.

La Micha & její panenkyUsmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....